Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O2] Analiza logów

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O2] Analiza logów

    Zgadza się w tym aucie mało co słychać do kabiny. Jak rozpoznałem - jak załączy się wiatrak to do kabiny jak już wspomniałeś nie dochodzi dźwięk wiatraka ale słychać troszeczkę inny odgłos jak dodajesz gazu takie lekkie bardzo ciche buczenie - mam chyba nadwrażliwość słuchową więc rozróżniłem to nie w formie natężenia dźwięku a jedynie zmiany odgłosów.

    Przy czym tak jak mówię jest to tylko mój domysł bo na zimnym silniku to nie występuje.
    1.8 TSI CDAA (rocznik 2013) lekko poprawiony (tylko wirus):
    160KM --> 221KM
    250Nm --> 333Nm

  • #2
    [O2] Analiza logów

    Link octavia 2 BXE 105 km.Błędów nie ma.Proszę o opinie.Odpala dobrze na zimno i ciepło,jednak tak do końca od zera się nie zbiera.

    Statyczne

    001
    003
    004
    007
    010
    013
    018
    023

    BS

    003
    011

    Dynamiczne

    001
    003
    004
    008
    010
    011
    1.9 TDI umiera...

    Komentarz


    • #3
      008 dynamiczny jest nieczytelny, 018 statyczny tez... mało kto juz zamieszcza logi na fotosiku.
      nie lepiej na vaglog.rtnet.pl

      Popraw bo mi tego brakuje do analizy.
      Przemek
      DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
      A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
      80 B3 Limo 1.6 TD SB

      Komentarz


      • #4
        008
        018

        sorry już będzie na inny.
        1.9 TDI umiera...

        Komentarz


        • #5
          wklejaj logi:

          Link

          pozdrawiam
          OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

          DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

          Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

          Komentarz


          • #6
            Oprócz padnietego termostatu.... zdrowe BXE...
            Przemek
            DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
            A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
            80 B3 Limo 1.6 TD SB

            Komentarz


            • #7
              to dobrze.a jakby zmienić mu synchronizacje kąta na 0.0?bo od dołu trzeba mu depnąć.potem idzie.powiedz mi jak widzisz ten padnięty termostat? W vdcs widać 80 stopni,na desce 90 stopni.czy coś się zmieniło od tych starszych silnikach na pompie?bo nie wiem :shock:
              1.9 TDI umiera...

              Komentarz


              • #8
                Jak przestawisz synchro w kierunku 0.0 to dynamika jeszcze spadnie. Nie ruszalbym tego... ale pokombinowac mozna.
                Co do termostatu - jesli chcesz miec 100% pewnosci... nagrzej na maxa auto i zaloguj 007 z modulu Silnik i 003 z modułu Instruments(zegary)
                Przemek
                DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                80 B3 Limo 1.6 TD SB

                Komentarz


                • #9
                  Dzięki.
                  1.9 TDI umiera...

                  Komentarz

                  POWRÓT NA GÓRĘ
                  Pracuję...
                  X