Zamieszczone przez voltar
ABS i ESP - czy padła pompa?
Zwiń
X
-
Nie miałem czasu napisać że udało mi się zakończyć ten temat i to bez wchodzenia w koszty z poziomu ASO.
Chciałbym tu podziękować koledze Ravas od kórego zakupiłem używaną pompę i który pomógł mi bardzo także w jej kodowaniu.
Koszty:
- Pompa 890 PLN
- Montaż 150 PLN
- Kodowane 0 PLN ( Ravas wiszę jakieś naprawdę dobre piwo jakby się nasze drogi spotkały)
Satysfakcja była naprawdę duża i z tej radości chyba zacząłem więcej jeździć.
Auto połyka bezproblemowo kolejne tys. km i niedługo czeka mnie długa urlopowa trasa
Komentarz
-
-
voltar, gratkiO2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm
Komentarz
-
-
Co prawda temat trochę po czasie ale i owszem. Mąż był w aso w związku z akcją serwisową sterownika abs. Sam sterownik wyceniany był na coś koło 3500 wiem że mieli tdochę problemów z jakimi# ustawieniami i uprzedzili by komtrolować czy coś się nie dzieje. Bo bardzo często po wymianie sterownika pada pompa
Komentarz
-
-
zaatakuj temat->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
Witam.Proponowałbym od sprawdzenia na stronie Skody twojego numeru vin czy nie łapiesz się na akcję serwisową sterownika abs,przerabiałem temat w lutym.Przy gwałtownym hamowaniu na śliskim zapalała się kontrolka abs,asr i hamulca ręcznego abs sie wyłaczał do momentu ponownego uruchomienia auta,podrążyłem temat w necie i okazało się że jest akcja przywoławcza w grupie vw na serię wadliwych sterowników abs,Wizyta u Śliwki w katowicach-sterownik wymieniony za free.Dla wszystkich forumowiczów OCP 15% rabatu w serwisie komputerowym MSC
MSC ul. Kłodnicka 97 tel: 791-221-517
Komentarz
-
-
Dzięki za sugestię, wpisywałem już wcześniej swój VIN i mój samochód się na nią nie łapie, poza tym wersja sterownika wskazuje, że był już aktualizowany stąd koncówka nie AD tylko CD. Wszyscy zawsze wymieniali cały zestaw, a dostęp jest w miarę przyzwoity, stąd pomysł aby wymienić w OII sam moduł.
O ile będzie się dało przełożyć moduły, to czy po wpisaniu kodowania ze starego sterownika nowszy go przyjmie?
Niestety na razie jestem poza pl, stąd te teorytyczne dywagacje.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Stamar Zobacz wpisO ile będzie się dało przełożyć moduły, to czy po wpisaniu kodowania ze starego sterownika nowszy go przyjmie?
.->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
Po 15minutach szarpania się z wypieciem sterownika, odpuściłem - ogranicza krótki przewód od prawego zacisku. Wymieniłem cały komplet, zwłaszcza, że HHC, TPMS i XDS'a wcześniej nie miałem.
Pompa kupiona na allegro za 250zł (sic!). Panowi specjaliście od ABS z Puław, który jest chwalony na którymś z for w wątku o padających sterownikach AD życzę powodzenia w sprzedaży używek za 1700zl!
Aha co do objawów to najpierw miałem błąd mech. czujnika ABS, w międzyczasie żonie po mocniejszym hamowaniu wywaliło kontrolkę ręcznego (ciekawa zbieżność że najpierw pierścień w piaście a następnie w losowym momencie sterownik umarł) - błąd 16352 a później już tylko 01130. Piasta wymieniona, czujnik nowy, i już tylko, albo aż 01130.
Po wymianie pompy, kodowaniu i zrobieniu nastaw podstawowych na desce rozdzielczej zapanował spokój
Ostatnio edytowany przez Stamar; 49643.
Komentarz
-
-
i bomba->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
Komentarz