Wcześniej mi się to zrobiło to podłaczyłem vaga , zrobiłem kasowanie błędów cosik pogrzebałem w adaptacji i puściło było dobrze bez pisków i błędów.
Parę dni temu było to samo ale po wyłączeniu i włączeniu zapłonu wracało do normy.....
A dzis rano się wywaliło i kupa nic nie pomaga - nic nie puszcza nawet po interwencji komputerkiem.
Raczej nie jest to uwalony silnik w wspomaganiu bo jak wczesniej puściło to było oki:-)
A teraz kiszka nic nie daje Vag - bład skasuje ale po kluczykowaniu wraca
Pytanko do kolegów: Mieliście taki bład i wymienialiście moduł w kolumnie kierownicy ????
Mozna kupić niedrogo na Allegro tylko czy cosik takiego ktoś z Was robił ????
Mam straszne ciśnienie bo muszę na groby leciec w Polskę a tu zonk.... A nie dam do serwisu Skody bo mnie oskubia z kasy - im podziękuje
Macie Panowie pomysła ???? Help !!!!!! Nie idzie jeżdzić bo nie idzie kręcic kierownicą
P.S. Mój moduł to: 1K0 953 549 AF
Na Allegro sa niby takie same ale róznią sie tymi literkami z tyłu zamiast tak jak mój ma AF to mają BF, A, AQ czy to jest jakaś róznica ????
ale kolo, masz błąd maglownicy, a nie sterownika kiery
pod auto i oglądaj wtyczkę wspomagania, a nie szukasz sterowników kiery
jak wiązka i wtyczka będzie ok, to masz maglownicę do wymiany
a tak na marginesie, najistotniejsze są właśnie te literki
Sprawdzasz kable i to w sumie wszystko co możesz obadac, możesz drugi motor podłaczyc bezpośrednio pod kable bez ruszania całego maila i zobaczyc co bedzie.
Powiedzcie dobrodzieje; jak dostać się do wszystkich możliwych wtyczek ,ponieważ jak popada mam błąd od czujki magla (niezrozumiały sygnał) . Obstawiam ze gdzieś woda dostaje się do czujki, bo jak sucho to ok i szybciej łapie go jak ,,w prawo,,. 2 podejscia robiłem od dołu i od aku ,ale na szybko odpusciłem . Od dołu tam nie ma za bardzo jak się ruszyć bo przeszczadza mocowanie całego magla. Chyba ,że jest jakiś patent...
Komentarz