12V- Gniazdo zapalniczki

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Dam
    Classic
    • 2014
    • 3

    12V- Gniazdo zapalniczki

    Zamieszczone przez Leniwiec
    No a różnica między "zwykłym" Combi TDI 184 KM 4x4 a RS TDI to już dobra sekunda. Właśnie dlatego wg mnie sens zakup RSa TDI jest obecnie dość dyskusyjną sprawą.
    Trochę poczytałem o tej wersji (przyznam że byłem ostatnio na etapie konfiguracji z czasów zamawiania auta czyli ok 9 miesięcy temu) i wygląda to fajnie, ten klekot ma sens. dobre osiągi 4x4 i dsg, cena dyskusyjna czy tyle płacić za O3 ale jak dla mnie właściwości tego auta przewyższają wygląd rs, więc gdybym miał wybór to wziąłbym cywilną wersję 4x4 o lepszych osiągach od rs.
  • kingg
    Classic
    • 2012
    • 12

    #2
    12V- Gniazdo zapalniczki

    Witam
    Mam pytani czy powinno być cały czas napięcie 12V w gnieździe zapalniczki nawet przy wyłączonym zapłonie - w innych samochodach jest to tak zrobione że komputer automatycznie odcina źródło zasilania od razu lub po jakimś czasie.
    Być może trzeba to dopiero u mnie ustawić programowo - Może ktoś miał podobny problem
    Dzięki za info
    pozdrawiam
    kin

    Komentarz

    • zadariusz1
      Rider
      • 2011
      • 543
      • Octavia III (5E3)
      • CLHA 1.6 TDI CR 105 KM

      #3
      Octavka ma zawsze napięcie w gnieżdzie zapalniczki i chyba nie wyłączysz tego komputerowo

      Komentarz

      • piotrek_os
        RS
        S_OCP Member
        • 2006
        • 8162
        • Octavia II (1Z3)
        • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

        #4
        Zamieszczone przez kingg
        Mam pytani czy powinno być cały czas napięcie 12V w gnieździe zapalniczki nawet przy wyłączonym zapłonie
        w octavii jest cały czas. W 01przycisk od blokady tylnich szyb wyłanczał dopływ prądu.
        W 0II jak sobie chcesz cos takiego podłaczyć, żeby było tylko jak jedziesz.....to najlepiej pod bezpieczniki + po zapłonie. Ja tak mam CB (od niedawna podłaczone i jest lux :diabelski_usmiech ) rejstrator itp.
        Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

        Komentarz

        • wini77
          Classic
          • 2012
          • 18

          #5
          Witam

          piotrek_os a możesz dokładniej opisać to podłączenie pod bezpiecznik + po zapłonie, co i gdzie przełączyć

          z góry dziękuję za pomoc

          Komentarz

          • greg44
            L&K
            • 2011
            • 1198
            • Octavia II combi (1Z5)
            • BKD 2.0 TDI 140 KM

            #6
            Zamieszczone przez piotrek_os
            W 01przycisk od blokady tylnich szyb wyłanczał dopływ prądu.
            Uważam, że bardzo dobre rozwiązanie, szkoda, że tego nie ma w OII.

            Komentarz

            Pracuję...