zaczne od tego ze już pisałem o moim problemie z DPF i trzbie awaryjnym.
Problem niby rozwiazal mi diagnosta, podlaczyl lapka, zobaczyl ze dpf jest zapchany w 58% ,
wlaczyl przepalanie i w ciągu 10 km przepalil do 5% i oczywiście problem znikl.
Ale... Po 100 km wrocil. Podwyzszone obroty do 1000, drgawki, po 3 odpaleniach auta kontrolka dpf. Wyjechalem a autostradę 10 km i zniklo. Ale... Ok 70 km i jest znowu to samo!
Przeciez nie będę go przepalal do dwa dni.
Wie ktoś może co jest tego powodem?
Dodam ze auto kupiłem trzy tygonie temu , niedawno miał wymiane Serwisowa wtryskow, ale nie wiem kiedy były wymieniane filtry...
Auto to :
Octavia II , 2007 rok , RS , TDI, 156000km , chyba BMN.
Auto to :
Octavia II , 2007 rok , RS , TDI, 156000km , chyba BMN.
Przede wszystkim nie wierzyłbym w przebieg tego auta.
Są duże szanse że ma ponad 200 tyś. a to już jest średni przebieg, przy którym normalnie kończy się DPF.
Jedyna rada - wyciąć DPF, zrobić soft i cieszyć się odetkanym autem.
Octavia II RS TDI 200/441 "Wojtek jak ostatnio depnął to buda dotarła do domu 10 minut po podwoziu" :twisted: :diabelski_usmiech
Komentarz