Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

ZAKUP SKANERA VAG

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • ZAKUP SKANERA VAG

    Biszczu, mówisz - masz :lol:
    International Hotels & Resorts | Sheraton Hotels & Resorts
    no to kolowie z 3city będę mieli najbliżej :twisted:
    a ognisko się na plaży zrobi :wink:

  • #2
    ZAKUP SKANERA VAG

    Witam nie wiem czy piszę w dobrym dziale jeżeli tak to proszę o przeniesienie tego posta.

    Zastanawiam się nad zakupem skanera VAG w grę wchodzą dwie opcje i proszę o radę który będzie lepszy.
    Nie jestem mechanikiem mam podstawową wiedzę nie boję się elektroniki ale też nie chciałbym czegoś zepsuć przez swą nieuwagę lub niewiedzę.

    Viaken.pl: Viaken - elektronika dla motoryzacji

    czy

    Viaken.pl: Viaken - elektronika dla motoryzacji

    Czy może któryś z forumowiczów miał styczność z tymi produktami i który by ewentualnie polecał.

    dzięki za odpowiedź

    Komentarz


    • #3
      mialem stycznosc z pierwszym skanerem , i tak szczerze mowiac cos nim zrobisz,ale jak dla mnie bez szalu ,plus na pewno za to ze nie trzeba zadnego kompa ,idziesz do auta ,wpinasz sie i patrzysz ,minus jest taki ze nie zrobisz logow ,co jest bardzo przydatna opcja w przypadku vcds na kompie ,i osobiscie ja wybralem interface pod usb.Ale jezeli chodzi o skaner ,niby odczytasz tym,niby adaptacje i kodowania zrobisz,ale na pewno dużo ciężej bedzie niz w przypadku vcds na kompie.Nie jest taki "przejrzysty" ze tak powiem jak vcds , i wydaje mi sie ze mniej funkcji jak na kompie ,sadze to po moich spostrzeżeniach zwiazanych z dzialaniem na nim podczas kiedy naprawiałem swoje auto.

      Komentarz


      • #4
        Dzięki za odpowiedź.
        Przejrzystość też budzi moje obawy.
        Szukałem kabla do swojego auta ale na allegro dostępne kable nie obsługują mojego rocznika.