Zaloguj się lub zarejestruj
Logowanie...
Zapamiętaj mnie
Zaloguj się
Przypomnieć hasło lub nazwę użytkownika?
lub
Zarejestruj się
Zaloguj się za pomocą
Facebook
Szukaj tylko w tytułach
Szukaj tylko w Problemy i usterki - elektryka i elektronika
Szukaj
Zaawansowane wyszukiwanie
Forum
Octavia I (1U)
Octavia II (1Z)
Octavia III (5E)
Octavia IV
Blogi
Artykuły
Grupy
Dzisiejsze posty
Kalendarz
Strona główna
Forum
Octavia II / Octavia II FL / Octavia II Tour - 1Z
Problemy i usterki - elektryka i elektronika
Forum ponownie uruchomione. Tymczasowo nie działa wyszukiwarka w czasie odbudowy.
[2.0] BKD Analiza Turbo
Zwiń
X
Zwiń
Posty
Ostatnia aktywność
Zdjęcia
Szukaj
Strona
z
1
Filtr
Czas
Wszystko
Dzisiaj
Ostatni tydzień
Ostatni miesiąc
Pokaż
Wszystko
Tylko dyskusje
Tylko zdjęcia
Tylko wideo
Tylko linki
Tylko ankiety
Tylko zdarzenia
Aktywne filtry:
Wyczyść wszystko
new posts
Poprzednia
template
Następny
baryXYX
Classic
Dołączył:
2014
Posty:
5
Udostępnij
Tweetnij
#1
[2.0] BKD Analiza Turbo
20.09.2014, 21:37
po każdym myciu należy nałożyć wosk, żeby było git.
DetailerShopP-ń - namówiłeś mnie, kupię drugi baniak na wodę.
staszekkk
Classic
Dołączył:
2013
Posty:
29
Udostępnij
Tweetnij
#2
20.09.2014, 21:37
[2.0] BKD Analiza Turbo
Witam
Wydaje mi się że octavka jak na 140 KM wolno sie zbiera po pedale do deski..
Komputer nie wypluwa zadnego błedu typu notlauf.
Proszę o analizę logów pod katem turbo oraz opinie na temat pompek.
Static BASIC SETTINGS://sztanga
http://vaglog.rtnet.pl/log_186889.html
DYNAMICZNE:
http://vaglog.rtnet.pl/log_186878.html
Static pompki
http://vaglog.rtnet.pl/log_186888.html
Z gory dzieki!!!
Staszek
Załączone pliki
chart_433.jpg
(31,3 KB, 400 odsłon)
Komentarz
Wyślij
Anuluj
rOBERTO795
RS
Dołączył:
2009
Posty:
3465
Auto:
Octavia III (5E3)
Octavia III:
CHHB 2.0 TSI RS 220 KM
Udostępnij
Tweetnij
#3
21.09.2014, 14:31
Moim zdaniem zaczyna przycinac sie geometria.
OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
Wyślij
Anuluj
przemik
RS
Dołączył:
2012
Posty:
1610
Udostępnij
Tweetnij
#4
22.09.2014, 16:27
E tam sie zaczyna przycinac.
Turbo jest zasyfione i to dość mocno.
Przemek
DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
80 B3 Limo 1.6 TD SB
Komentarz
Wyślij
Anuluj
rOBERTO795
RS
Dołączył:
2009
Posty:
3465
Auto:
Octavia III (5E3)
Octavia III:
CHHB 2.0 TSI RS 220 KM
Udostępnij
Tweetnij
#5
22.09.2014, 16:35
Zamieszczone przez
przemik
E tam sie zaczyna przycinac.
Turbo jest zasyfione i to dość mocno.
Nie widze wiec tylko przypuszczam :P
OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
Wyślij
Anuluj
staszekkk
Classic
Dołączył:
2013
Posty:
29
Udostępnij
Tweetnij
#6
23.09.2014, 15:23
Dzieki za sugestie
Jesli zakład sprawdzony to jak najbardziej skorzystam. Tylko rozciagnie sie to w czasie bo w W-wie demontaz jeszcze dochodzi. Sam nie mam warunkow aby rozkrecic. Moze jakis zaklad godny polecenia gdzie to mozna sprawnie powierzyc?
Komentarz
Wyślij
Anuluj
Poprzednia
template
Następny
Pracuję...
Tak
Nie
OK
OK
Anuluj
😀
😂
🥰
😘
🤢
😎
😞
😡
👍
👎
☕
Komentarz