[O2] Rozpiska pinów przepustnicy 1,6 BSE

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Wolga85
    Classic
    • 2018
    • 0

    [O2] Rozpiska pinów przepustnicy 1,6 BSE

    Hehe..ale macie pomysly.;-) a u Nas śpiochy jeszcze kimają...;-)
    maksiu, kupimy Ci na urodziny Wazon tylko kolor podaj żeby Ci pasowal do sypialni;-)
  • Wolga85
    Rider
    • 2014
    • 288
    • Octavia I combi (1U5)
    • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

    #2
    [O2] Rozpiska pinów przepustnicy 1,6 BSE

    Witam
    Pacjent Octavia 2 1.6 BSE 2008r. Poszukuje rozpiski pinów przepustnicy (wtyczka 6-pin) najlepiej z wartościami dopuszczalnymi. Ewentualnie schemat. Mój problem polega na tym że adaptacja nie przechodzi. Przepustnica próbuje dojść do wartości 0% u mnie przy 10 % jest całkowite zamknięcie/opór o obudowę. Chce się upewnić czy padła przepustnica czy problem z kabelkami.

    Komentarz

    • kapi
      L&K
      • 2009
      • 1174
      • Fabia combi

      #3
      niestety wartości nie znalazłem.
      za to poniżej wycinek ze schematu.

      BSE 2010r.

      OII sprzedana


      Następca dużej czarnej - Mała czarna MC 1Z1Z

      Komentarz

      • Wolga85
        Rider
        • 2014
        • 288
        • Octavia I combi (1U5)
        • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

        #4
        Wielkie dzięki kolego.

        [ Dodano: Pią 13 Mar, 15 15:57 ]
        Przepustnica okazała się dobra. Dorwałem drugą na podmianę i testy. Tak więc wartości 450 -1500ohm na czujnikach w zależności od położenia są prawidłowe (mierzone między pinami 6-1 6-4 2-1 2-4 różnica do 200ohm miedzy czujnikami jest normalna na tym samym położeniu ważne żeby tylko opór zmieniał się płynnie bez skoków) , miedzy pinami 2-6 ma być około 1000-/+50 a miedzy pinami 1-4 1600-1700ohm. . Potrzebował bym dalszej części schematu. Bo jak nie przepustnica to widocznie kable od przepustnicy do ecu.

        Dodano 14.03.2015 13:10
        Na podpiętej przepustnicy jest spadek napięcia zasilania 5V do 3,5V i niżej. teraz usterka występuje zawsze po odpaleniu i osiągnięciu temp ok 70C. Doszła jeszcze chyba awaria zasilania czujnika położenia pedału przyspieszenia bo pojawia się błąd sygnał za niski .

        [ Dodano: Wto 17 Mar, 15 19:54 ]
        Po wielu dniach walki jest postęp. Zregenerowałem starą (zrobię manula w najbliższym czasie). Nowy zamiennik SVK to kupa @#$%$##@. Niby działa ale jak jest zimny po zagrzaniu do 70 C wartość rezystancji miedzy zasilaniem czujnika a masą spada do poniżej 2 Ω (czyli zwarcie). Dlatego napięcie siadało i działy się cyrki.

        Komentarz

        Pracuję...