Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[OII FL] Problem z zamykaniem klapy wlewu paliwa

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [OII FL] Problem z zamykaniem klapy wlewu paliwa

    Panowie, co do sprzedaży, to przez chwilę nawet o tym pomyślałem...
    Ale dokładnie tak jak to
    Zamieszczone przez Mariusz87
    spróbuj sprzedać 14 letnie auto z przebiegiem 0,5 mln
    :diabelski_usmiech

    sebastian7905, gdybym tak podszedł do tematu tej fury, to powinienem był ją sprzedać 3 lata temu, ale już wtedy świadomie podjąłem decyzję, że ona dostaje u mnie dożywocie :diabelski_usmiech

    Tu z kolei przychodzą słowa
    Zamieszczone przez Maicroft
    problem jest jednak co kupic ... Sprzeda za 10tys to co ma, dolozy 10tys i co kupi ?? 1.9TDI PD w stanie agonii, bo nie wiadomo kiedy motor sie rozpadnie. 2.0TDI PD wieksza szansa ze bedzie jezdzic, ale tak czy inaczej kolejne 10tys w rezerwie musi miec.

    Jakby mogl od reki wyciagnac 30tys to moze jakis CR z nalotem 200kkm+ i znow to samo - hamulce, zawieszenie no i ryzyk fizyk z wtryskami CR

    To jest woz, ktory w pewnym momencie dostaje dozywocie, albo trzeba pogodzic sie z faktem, ze zrobilo sie komus prezent za 10tys
    :wink:

    Auto, to jest 100, a może nawet 110 % pasywem, na które tylko wydaje się pieniądze :!:

    Powiem wam szczerze, że najchętniej sam bym zrobił remont, gdybym miał tydzień czasu i odpowiednie zaplecze techniczne...
    Zaplecze jeszcze bym znalazł, ale z tym czasem jest znacznie gorzej :evil:

    Plan na razie jest taki - zdiagnozować co się stało :!:
    Jeśli to turbina - dobra nasza - wstawiam większe, poprawiam program i śmigam dalej :diabelski_usmiech

    Jeśli jednak problem dotyczy pierścieni to chyba kupię drugi egzemplarz i trochę będę musiał się z tym pobawić :lol:

    Najpierw diagnoza.

    A jeśli chodzi o olej, no cóż...
    Kiedyś już zalałem serducho tym Motulem (5W40 505.01) i konsumowany był w zastraszającym tempie już wtedy :shock:

    Teraz niestety ponownie zalałem go 2-gi raz z rzędu, więc może jednak ma zbyt duże właściwości czyszczące...
    Może tak, a może nie...

    Kupiłem Repsola, na którym nakręciłem niemal 300 tysiaków. Wymienię go zapewne w tym tygodniu.
    No i muszę się dowiedzieć co się stało.
    Bez tego ani rusz.

    Szybki test kompresji, zdjęcie pokrywy zaworów i pozostałych wierzchnich gratów i cała prawda wyjdzie na jaw

    Znajdę tą chwilkę i na pewno dam znać, co i jak

  • #2
    [OII FL] Problem z zamykaniem klapy wlewu paliwa

    Witam kolegów.

    Mam problem , którego nie byłem świadomy do tej pory.

    Ostatnio po zamknięciu auta podszedłem aby zmazać zaciek na klapie wlewu paliwa.

    Ku mojemu zdziwieniu klapka nie zamknela sie razem z centralnym zamkiem.

    Czy można to jakos zakodowac ??

    Ostatnio dokladalem tylne elektryczne szyby do mojej Oktavii.

    Prosze o pomoc co może być problemem ??

    [ Dodano: Pią 22 Maj, 15 15:55 ]
    Ktoś pomoże ??

    Komentarz


    • #3
      a zamykanie klapki z centralnego nie jest standardem??? może uszkodzony siłowniczek ? pod kompem błędów nie pokazuje??

      Komentarz


      • #4
        madx32, Sprawdź kodowanie w CE09 bajt 7 bit 5 ma być nie zaznaczone , no i jeżeli tu jest OK , to siłownik klapki do sprawdzenia , jest za prawą tapicerka w bagażniku ( może kostka od niego jest wypięta) , jeżeli siłownik będzie OK to przewody do siłownika do sprawdzenia .
        Sterownik J519 kostka A pin 46 kabel brązowo-niebieski kostka przy siłowniku klapki pin 1 ,
        J519 kostka B pin 5 kabel brązowo-żółty kostka przy siłowniku klapki pin 2 .

        Komentarz


        • #5
          [OII FL] Problem z zamykaniem klapy wlewu paliwa

          Zamieszczone przez Wojtenio
          madx32, Sprawdź kodowanie w CE09 bajt 7 bit 5 ma być nie zaznaczone , no i jeżeli tu jest OK , to siłownik klapki do sprawdzenia , jest za prawą tapicerka w bagażniku ( może kostka od niego jest wypięta) , jeżeli siłownik będzie OK to przewody do siłownika do sprawdzenia .
          Sterownik J519 kostka A pin 46 kabel brązowo-niebieski kostka przy siłowniku klapki pin 1 ,
          J519 kostka B pin 5 kabel brązowo-żółty kostka przy siłowniku klapki pin 2 .
          Co do kodowania to jest ok.

          natomiast to mi wyskakuje w CE:

          -------------------------------------------------------------------------------
          Address 09: Cent. Elect. (J519) Labels: 1K0-937-08x-09.clb
          Part No SW: 1K0 937 087 H HW: 1K0 937 087 H
          Component: BCM PQ35 H+ 103 0575
          Revision: 00103 AE
          Coding: 40180AB8B8050CF040100080110081E4433333AE424D81605C 4440000000
          Shop #: WSC 12345 123 12345
          VCID: 366722EB3A87

          Subsystem 1 - Part No: 1Z1 955 119 C
          Component: Wischer 18021 22 0601
          Coding: 00D7B7

          4 Faults Found:
          00930 - Locking Module for Central Locking; Rear Left (F222)
          008 - Implausible Signal
          Freeze Frame:
          Fault Status: 01101000
          Fault Priority: 4
          Fault Frequency: 3
          Reset counter: 24
          Mileage: 152617 km
          Time Indication: 0
          Date: 2116.14.22
          Time: 01:04:41

          Freeze Frame:
          Term 15 On
          Voltage: 13.60 V
          ON
          ON
          Term 50 Off
          OFF
          OFF

          00931 - Locking Module for Central Locking; Rear Right (F223)
          008 - Implausible Signal
          Freeze Frame:
          Fault Status: 01101000
          Fault Priority: 4
          Fault Frequency: 3
          Reset counter: 24
          Mileage: 152617 km
          Time Indication: 0
          Date: 2116.14.22
          Time: 01:04:41

          Freeze Frame:
          Term 15 On
          Voltage: 13.60 V
          ON
          ON
          Term 50 Off
          OFF
          OFF

          00930 - Locking Module for Central Locking; Rear Left (F222)
          012 - Electrical Fault in Circuit
          Freeze Frame:
          Fault Status: 01101100
          Fault Priority: 4
          Fault Frequency: 254
          Reset counter: 140
          Mileage: 152617 km
          Time Indication: 0
          Date: 2116.14.22
          Time: 01:04:41

          Freeze Frame:
          Term 15 On
          Voltage: 13.85 V
          ON
          ON
          Term 50 Off
          OFF
          OFF

          00931 - Locking Module for Central Locking; Rear Right (F223)
          012 - Electrical Fault in Circuit
          Freeze Frame:
          Fault Status: 01101100
          Fault Priority: 4
          Fault Frequency: 254
          Reset counter: 140
          Mileage: 152617 km
          Time Indication: 0
          Date: 2116.14.22
          Time: 01:04:41

          Freeze Frame:
          Term 15 On
          Voltage: 13.85 V
          ON
          ON
          Term 50 Off
          OFF
          OFF

          Komentarz


          • #6
            Re: [OII FL] Problem z zamykaniem klapy wlewu paliwa

            Zamieszczone przez madx32
            Co do kodowania to jest ok.
            Właśnie że nie jest OK , bo masz tą opcję wyłączoną bajt 7 bit 5ma być nie zaznaczone , co do pozostałych twoich błędów to podpowiedź tu i tu .

            Komentarz


            • #7
              [OII FL] Problem z zamykaniem klapy wlewu paliwa

              Jak sie okazalo nie mam fabrycznie blokady wlewu paliwa.

              czy wiecie co jest potrzebne aby takie cos zamontowac ??

              Komentarz


              • #8
                Re: [OII FL] Problem z zamykaniem klapy wlewu paliwa

                Zamieszczone przez madx32
                czy wiecie co jest potrzebne aby takie cos zamontowac ??
                Odpowiedź tutaj .

                Komentarz

                POWRÓT NA GÓRĘ
                Pracuję...
                X