Panowie, co do sprzedaży, to przez chwilę nawet o tym pomyślałem...
Ale dokładnie tak jak to
:diabelski_usmiech
sebastian7905, gdybym tak podszedł do tematu tej fury, to powinienem był ją sprzedać 3 lata temu, ale już wtedy świadomie podjąłem decyzję, że ona dostaje u mnie dożywocie :diabelski_usmiech
Tu z kolei przychodzą słowa
:wink:
Auto, to jest 100, a może nawet 110 % pasywem, na które tylko wydaje się pieniądze :!:
Powiem wam szczerze, że najchętniej sam bym zrobił remont, gdybym miał tydzień czasu i odpowiednie zaplecze techniczne...
Zaplecze jeszcze bym znalazł, ale z tym czasem jest znacznie gorzej :evil:
Plan na razie jest taki - zdiagnozować co się stało :!:
Jeśli to turbina - dobra nasza - wstawiam większe, poprawiam program i śmigam dalej :diabelski_usmiech
Jeśli jednak problem dotyczy pierścieni to chyba kupię drugi egzemplarz i trochę będę musiał się z tym pobawić :lol:
Najpierw diagnoza.
A jeśli chodzi o olej, no cóż...
Kiedyś już zalałem serducho tym Motulem (5W40 505.01) i konsumowany był w zastraszającym tempie już wtedy :shock:
Teraz niestety ponownie zalałem go 2-gi raz z rzędu, więc może jednak ma zbyt duże właściwości czyszczące...
Może tak, a może nie...
Kupiłem Repsola, na którym nakręciłem niemal 300 tysiaków. Wymienię go zapewne w tym tygodniu.
No i muszę się dowiedzieć co się stało.
Bez tego ani rusz.
Szybki test kompresji, zdjęcie pokrywy zaworów i pozostałych wierzchnich gratów i cała prawda wyjdzie na jaw
Znajdę tą chwilkę i na pewno dam znać, co i jak
Ale dokładnie tak jak to
Zamieszczone przez Mariusz87
sebastian7905, gdybym tak podszedł do tematu tej fury, to powinienem był ją sprzedać 3 lata temu, ale już wtedy świadomie podjąłem decyzję, że ona dostaje u mnie dożywocie :diabelski_usmiech
Tu z kolei przychodzą słowa
Zamieszczone przez Maicroft
Auto, to jest 100, a może nawet 110 % pasywem, na które tylko wydaje się pieniądze :!:
Powiem wam szczerze, że najchętniej sam bym zrobił remont, gdybym miał tydzień czasu i odpowiednie zaplecze techniczne...
Zaplecze jeszcze bym znalazł, ale z tym czasem jest znacznie gorzej :evil:
Plan na razie jest taki - zdiagnozować co się stało :!:
Jeśli to turbina - dobra nasza - wstawiam większe, poprawiam program i śmigam dalej :diabelski_usmiech
Jeśli jednak problem dotyczy pierścieni to chyba kupię drugi egzemplarz i trochę będę musiał się z tym pobawić :lol:
Najpierw diagnoza.
A jeśli chodzi o olej, no cóż...
Kiedyś już zalałem serducho tym Motulem (5W40 505.01) i konsumowany był w zastraszającym tempie już wtedy :shock:
Teraz niestety ponownie zalałem go 2-gi raz z rzędu, więc może jednak ma zbyt duże właściwości czyszczące...
Może tak, a może nie...
Kupiłem Repsola, na którym nakręciłem niemal 300 tysiaków. Wymienię go zapewne w tym tygodniu.
No i muszę się dowiedzieć co się stało.
Bez tego ani rusz.
Szybki test kompresji, zdjęcie pokrywy zaworów i pozostałych wierzchnich gratów i cała prawda wyjdzie na jaw
Znajdę tą chwilkę i na pewno dam znać, co i jak
Komentarz