Dopiero co kupiłem RS'a a już problemy, po pierwszej trasie (300km) wyskoczył błąd, migająca spirala, później silnik, spirala.. i podczas przyspieszania przy 140km/h miałem taką pauzę paru sekundową, jakbym odpuścił gazu. Podłączyłem pod domem VCDS, i wyszedł taki błąd 001348 - Sensor 1 for Exhaust Temp Bank 1 (G235): Circuit Malfunction. Podjechałem do kolegi i na VASie przepaliliśmy DPF, usunięte błędy i na 250 km spokój. Wczoraj znów sypnęło tym błędem, usunąłem ale dziś powtórka... Z tego co rozczytałem to pierw sprawdzę ciągłość kabla od wtyczki do czujnika, później ew. wymiana czujnika.
Czy to może też być koniec DPF'a ? czy po wymianie powinno wszystko wrócić do normy ?
Prosiłbym też o nr katalogowy części bo nie mogę znaleźć :x
O to błędy z dziś:
Sunday,21,June,2015,14:46:05:10074
VCDS Version: Beta 11.6.0
Address 01: Engine Labels: 03L-906-022-CBA.clb
Control Module Part Number: 03L 906 022 HE HW: 03L 906 022 GA
Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000AG 5761
Software Coding: 0000078
Work Shop Code: WSC 73430 000 00000
VCID: 6FE9D78F055D
4 Faults Found:
009326 - Exhaust Gas Temperature Sensor 4 Bank 1: Electrical Malfunction
P246E - 000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 2
Mileage: 185958 km
Time Indication: 0
Date: 2009.14.00
Time: 13:12:60
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Speed: 0.0 km/h
Voltage: 12.01 V
Temperature: 58.5°C
Temperature: 96.0°C
Temperature: 90.0°C
Temperature: 930.0°C
Kolego zwróć uwagę na błąd 009754 - Coolant Pump 2: Open Circuit. U mnie było tak samo ta mała pompka wysiadła i auto zaczęło jechać jak kangur, aż w końcu zgasło na dobre. Na którymś forum jest to bardzo dokładnie opisane, ale ja już nie pamiętam. W ASO kosztuje 800 zł.(chore),na Aledrogo coś ponad 200 zł. Dwa miesiące późnej wyskoczył błąd 8187 - Exhaust Gas Temp Bank 1 Sensor 1 (G235) P2080 00. Na zimnym silniku temperatury tych czujników powinny być mniej więcej takie same.Na gorącym najwyższa na pierwszym tym w turbinie,a potem coraz niższa przy tych w DPF-ie.Ja kupiłem nowy i pierwsze podłączyłem do wtyczki" na sucho",chciałem sprawdzić czy działa ponieważ stary różnił się końcówką numeru. Co do numeru części poszukaj w internecie program CarProg2. Tam jest wszystko ,włącznie z rysunkami.
Panowie podpinam się pod temat mam identyczny problem wywala błąd P0544 Sensor 1 for Exhaust Temp Bank 1 (G235), Circuit Malfunction.
W trakcie przyśpieszania auto przestaje przyśpieszać i potem znowu zaczyna i spirala oraz check na desce spirala miga check raz się pojawia raz nie.
Podpowiedzcie co to może być.
Nie ma dobrych kierowców, są tylko tacy, którzy zawsze wracają do domu.
Zweryfikowac podczas jazdy wskazania czujnika G235, ale pewnie w logu bedzie mozna odnalezc, ze widzi temp 930'C, wiec glupieje. Czujnik do wymiany i w miare szybko, bo za jakis czas zaswieci sie dodatkowo ikonka DPF-a, bo z bledem w sterowniku, nie uruchamia sie procedura wypalania DPFa.
Zweryfikowac podczas jazdy wskazania czujnika G235, ale pewnie w logu bedzie mozna odnalezc, ze widzi temp 930'C, wiec glupieje. Czujnik do wymiany i w miare szybko, bo za jakis czas zaswieci sie dodatkowo ikonka DPF-a, bo z bledem w sterowniku, nie uruchamia sie procedura wypalania DPFa.
Miałeś racje czujnik wariował. Czujnik wymieniony lalka lata jak wściekła :twisted:
Nie ma dobrych kierowców, są tylko tacy, którzy zawsze wracają do domu.
Komentarz