O2 RS CEGA czujnik temperatury spalin ?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • kaluzas
    Classic
    • 2014
    • 30

    O2 RS CEGA czujnik temperatury spalin ?

    damian1975, ja Cię wypatrze
    Sebastian
  • Jacho
    Ambiente
    • 2012
    • 106

    #2
    O2 RS CEGA czujnik temperatury spalin ?

    Dopiero co kupiłem RS'a a już problemy, po pierwszej trasie (300km) wyskoczył błąd, migająca spirala, później silnik, spirala.. i podczas przyspieszania przy 140km/h miałem taką pauzę paru sekundową, jakbym odpuścił gazu. Podłączyłem pod domem VCDS, i wyszedł taki błąd 001348 - Sensor 1 for Exhaust Temp Bank 1 (G235): Circuit Malfunction. Podjechałem do kolegi i na VASie przepaliliśmy DPF, usunięte błędy i na 250 km spokój. Wczoraj znów sypnęło tym błędem, usunąłem ale dziś powtórka... Z tego co rozczytałem to pierw sprawdzę ciągłość kabla od wtyczki do czujnika, później ew. wymiana czujnika.
    Czy to może też być koniec DPF'a ? czy po wymianie powinno wszystko wrócić do normy ?
    Prosiłbym też o nr katalogowy części bo nie mogę znaleźć :x
    O to błędy z dziś:
    Sunday,21,June,2015,14:46:05:10074
    VCDS Version: Beta 11.6.0

    Address 01: Engine Labels: 03L-906-022-CBA.clb
    Control Module Part Number: 03L 906 022 HE HW: 03L 906 022 GA
    Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000AG 5761
    Software Coding: 0000078
    Work Shop Code: WSC 73430 000 00000
    VCID: 6FE9D78F055D
    4 Faults Found:

    009326 - Exhaust Gas Temperature Sensor 4 Bank 1: Electrical Malfunction
    P246E - 000 - - - Intermittent
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00100000
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 2
    Mileage: 185958 km
    Time Indication: 0
    Date: 2009.14.00
    Time: 13:12:60

    Freeze Frame:
    RPM: 0 /min
    Speed: 0.0 km/h
    Voltage: 12.01 V
    Temperature: 58.5°C
    Temperature: 96.0°C
    Temperature: 90.0°C
    Temperature: 930.0°C

    009754 - Coolant Pump 2: Open Circuit
    P261A - 000 - - - Intermittent
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00100000
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 3
    Mileage: 185971 km
    Time Indication: 0
    Date: 2009.14.00
    Time: 14:34:21

    Freeze Frame:
    RPM: 4439 /min
    Speed: 93.0 km/h
    Voltage: 13.98 V
    Lambda: 95.5 %
    Bin. Bits: 10011111
    Bin. Bits: 00000000
    Temperature: 85.5°C

    001348 - Sensor 1 for Exhaust Temp Bank 1 (G235): Circuit Malfunction
    P0544 - 000 - - - Intermittent
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00100000
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 1
    Mileage: 185976 km
    Time Indication: 0
    Date: 2009.14.00
    Time: 14:38:37

    Freeze Frame:
    RPM: 782 /min
    Speed: 0.0 km/h
    Voltage: 13.83 V
    Temperature: 87.3°C
    Temperature: 930.0°C
    Temperature: 294.0°C
    Temperature: 324.0°C

    001348 - Sensor 1 for Exhaust Temp Bank 1 (G235): Circuit Malfunction
    P0544 - 000 - - - Intermittent
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00100000
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 1
    Mileage: 185976 km
    Time Indication: 0
    Date: 2009.14.00
    Time: 14:38:41

    Freeze Frame:
    RPM: 782 /min
    Speed: 0.0 km/h
    Voltage: 13.91 V
    Temperature: 87.3°C
    Temperature: 930.0°C
    Temperature: 294.0°C
    Temperature: 324.0°C


    Readiness: 0 0 0 0 0

    Pierwszy błąd wyskoczył po raz pierwszy, więcej już go nie wywalało, zaś drugi wywala cały czas lecz bez informacji na blacie.
    Było:
    Octavia 1 1.6 AEE
    Octavia 2 1.9 TDI BLS
    Fiat Doblo 1.9 mJTD
    Jest:
    Berlingo VAN 1.6 HDI HT 75KM
    Octavia 2 RS 2.0 TDI CEGA

    Komentarz

    • kuebk
      Drive
      • 2011
      • 74

      #3
      Sprawdz wiazki, jak jest OK to czujniki do wymiany. Zanim zaczniesz grzebac konkretnie zweryfikuj czy DPF jest na pewno na miejscu.

      Komentarz

      • mentos2504
        Drive
        • 2015
        • 41
        • Octavia II (1Z3)
        • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

        #4
        Kolego zwróć uwagę na błąd 009754 - Coolant Pump 2: Open Circuit. U mnie było tak samo ta mała pompka wysiadła i auto zaczęło jechać jak kangur, aż w końcu zgasło na dobre. Na którymś forum jest to bardzo dokładnie opisane, ale ja już nie pamiętam. W ASO kosztuje 800 zł.(chore),na Aledrogo coś ponad 200 zł. Dwa miesiące późnej wyskoczył błąd 8187 - Exhaust Gas Temp Bank 1 Sensor 1 (G235) P2080 00. Na zimnym silniku temperatury tych czujników powinny być mniej więcej takie same.Na gorącym najwyższa na pierwszym tym w turbinie,a potem coraz niższa przy tych w DPF-ie.Ja kupiłem nowy i pierwsze podłączyłem do wtyczki" na sucho",chciałem sprawdzić czy działa ponieważ stary różnił się końcówką numeru. Co do numeru części poszukaj w internecie program CarProg2. Tam jest wszystko ,włącznie z rysunkami.

        Komentarz

        • Ziomal_e39
          Classic
          • 2015
          • 10
          • Octavia II combi (1Z5)
          • CEGA 2.0 TDI CR RS 170 KM

          #5
          Panowie podpinam się pod temat mam identyczny problem wywala błąd P0544 Sensor 1 for Exhaust Temp Bank 1 (G235), Circuit Malfunction.
          W trakcie przyśpieszania auto przestaje przyśpieszać i potem znowu zaczyna i spirala oraz check na desce spirala miga check raz się pojawia raz nie.
          Podpowiedzcie co to może być.
          Nie ma dobrych kierowców, są tylko tacy, którzy zawsze wracają do domu.

          Komentarz

          • Maicroft
            Moderator
            S_OCP MemberModeratoRS
            • 2004
            • 25757
            • Audi

            #6
            Zweryfikowac podczas jazdy wskazania czujnika G235, ale pewnie w logu bedzie mozna odnalezc, ze widzi temp 930'C, wiec glupieje. Czujnik do wymiany i w miare szybko, bo za jakis czas zaswieci sie dodatkowo ikonka DPF-a, bo z bledem w sterowniku, nie uruchamia sie procedura wypalania DPFa.
            Spritmonitor.de

            Komentarz

            • Ziomal_e39
              Classic
              • 2015
              • 10
              • Octavia II combi (1Z5)
              • CEGA 2.0 TDI CR RS 170 KM

              #7
              Zamieszczone przez Maicroft
              Zweryfikowac podczas jazdy wskazania czujnika G235, ale pewnie w logu bedzie mozna odnalezc, ze widzi temp 930'C, wiec glupieje. Czujnik do wymiany i w miare szybko, bo za jakis czas zaswieci sie dodatkowo ikonka DPF-a, bo z bledem w sterowniku, nie uruchamia sie procedura wypalania DPFa.
              Miałeś racje czujnik wariował. Czujnik wymieniony lalka lata jak wściekła :twisted:
              Nie ma dobrych kierowców, są tylko tacy, którzy zawsze wracają do domu.

              Komentarz

              • Maicroft
                Moderator
                S_OCP MemberModeratoRS
                • 2004
                • 25757
                • Audi

                #8
                Spritmonitor.de

                Komentarz

                Pracuję...