Zamieszczone przez Kapuhy
[O2] Strasznie dziwna praca silnika
Zwiń
X
-
[O2] Strasznie dziwna praca silnika
Witam Mam problem posiadam OII 2.0 TDI mam ją od 5 miesięcy i zauważyłem nie stabilną pracę silnika, która mnie nie pokoi, stojąc strasznie go telepie nie jeżdżę wyczynowo nowe auto. Z obrotów nie spada wszystko jest tak jakby OK ale nie było tak wcześnie, tak jakby chory człowiek powstrzymywał się od kaszlu nie chce a musi i tak jest z pracą silnika na niskich obrotach. Może ktoś miał taki problem. Do ASO muszę na pewno podjechać. PozdrawiamautoKOWALSKIszkoła ul. Lutomierska 69 Łódź tel. 602 465 680 ZAPRASZAM !!!
VW POLO 9N 2004r. obecnie
Skoda Octavia II 2007r. SPRZEDANA
Skoda Octavia Combi II FL 2010r. obecnie
-
-
Kowal_ldz, jak się czegoś dowiesz to podziel się z nami.
Ja ostanio obserwuję coś podobnego, tak jakby się trzęsła, obrotomierz nawet nie drgnie, a wyczuwał lekkie drgania
Chyba i dla mnie do ASO trza się skierować ... :?Nie dyskutuj nigdy z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem ...
Komentarz
-
-
poszukajcie było już na forum tylko mho dotyczyło 1,9 a nie 2,0 ale też w O2 i jak mnie pamięć nie myli to ktoś tam pojechał na ASO i mu wgrali nowy soft do kompa.
Notabene mam to samo na wolnych obrotach tak czasami szarpnie autkiem jak by się silniczek przydławił ale obrotomierz ani drgnie.O rany - jedna siódma życia to poniedziałek
Komentarz
-
-
ja w piątek jak się wyrobię będę u Zimnego i może coś wymodzą chłopaki:] dziwna sprawa bo każdy rodzaj silnika tak maautoKOWALSKIszkoła ul. Lutomierska 69 Łódź tel. 602 465 680 ZAPRASZAM !!!
VW POLO 9N 2004r. obecnie
Skoda Octavia II 2007r. SPRZEDANA
Skoda Octavia Combi II FL 2010r. obecnie
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez tomilJeśli chodzi o silnik BXE to jest to wina układu wtryskowego, Rogalotti stwierdził że TTTM. Choć mam wrażenie, że po virusie jakby tego nie było, albo było mniej wyczuwalne.saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez szkodaBKD ma "to" bardziej
A tak na serio- po virusie w mojej Occie zniknęło telepanie silnikiem- posiedziałem dziś troszkę w samochodzie w korkach.It doesn't matter what we're losing
It only matters what we're going to find!
Komentarz
-
-
Po wizycie w ASO:
Na początku Pan przyjmujący zlecenie posiedział w aucie, pogazował że mało silnik nie wyskoczył i stwierdził, że mogą być to początki dwumasy.
Potem mechanik z serwisu poganiał sobie po placu i zaprzeczył pierwszemu, :roll: bo wszystko jest OK z dwumasą i może zacinać się któryś wtrysk, (trzeba jakiegoś gówna dolać do paliwa żeby przeczyścić), :!:
Później był kolejny mechanik który wpadł na pomysł "trzeba podłączyć VAG'a" - skan cyk i błędów "0,0,0,0,0,itd."
Morał z tego taki, że straciłem godzinę, parę litrów paliwa a drgania jak były są nadal.
Na szczęście otwarte zlecenie jest i mam jeszcze tydzień, więc jak ma się popsuć to niech się psuje teraz, bo gwarancja się kończy :diabelski_usmiech
Ot i tyle, żeby u mnie taki serwis był to na bułki bym nie zarobił :?Nie dyskutuj nigdy z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem ...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez zurcioMorał z tego taki, że straciłem godzinę, parę litrów paliwa a drgania jak były są nadal.
w BKD mam to już przez 90kkm, w BXE 22kkm i jakoś żyję
generalnie nie należy stać :idea: :szeroki_usmiechsaport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Kowal_ldzooo fajnie w sumie może nie warto jechać
Widocznie taki już urok ...Nie dyskutuj nigdy z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem ...
Komentarz
-
-
Wydaje mi się, że to wina gówna a nie prawdziwego ON jakie lejemy do baków w Polsce. U mnie tego nie było wcale. Dopiero po 50 kkm zacząłem to odczuwać. Raz delikatniej, raz mocniej, raz wcale... Generalnie takie zachowania miewam na gorącym silniku, zimny się telepie sporadycznie i delikatniej. Jak robiłem wirusa u Jantara, to zrobiliśmy VAG'iem diagnostykę. Ja jednej pompce były chyba pozawyżane wartości wtrysku. Nie pamiętam dokładnie teraz, ale dopytam się go jeszcze o to. Możliwe, że to wina właśnie niezbyt dobrego paliwa, mimo że tankuję tylko na markowych stacjach (BP, Shell i Orlen). Wcześniej brałem głównie Vervę, Ultimate i V-Power. Ale od kiedy ceny ON zaczęły głupieć stwierdziłem, że zacznę lać normalny gnój. I właśnie od tego czasu obserwuję to telepanie na jałowym. Wcześniej nie zwracałem na to nawet uwagi. Może spróbować zalać bak jakimś uszlachetniaczem (np STP), żeby przeczyścić wtryski? Co polecacie?OII Elegance 2.0 TDI
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez sontarioMoże spróbować zalać bak jakimś uszlachetniaczem (np STP), żeby przeczyścić wtryski?więc lepiej tego nie stosować ...
Nie dyskutuj nigdy z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem ...
Komentarz
-
-
Kiedys moj wujas mechanik dal mi jakies cos do przeczyszczania wtryskow firmy Liqui Moly ale to dzialalo w ten sposob, ze odlaczalo sie przewody od filtra paliwa i bezposrednio w puszeczke sie je wpuszczalo i auto mialo cala zawartosc wypalic na jalowym.
Ewentualnie mialem sobie pojezdzic wskazowka po skali obrotomierza :twisted:
Zaaplikowalem sobie ten wynalazek i auto jezdzi dalej ale jakiejs roznicy w tracy silnika i mocy niezauwazylem.
Pozdro.
Komentarz
-
Komentarz