Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O2] palaca sie kontrolka "ukladu kontroli spalin"

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O2] palaca sie kontrolka "ukladu kontroli spalin"

    kwestia jaki błąd ci wywala i jaki silnik masz
    markuss32

  • #2
    [O2] palaca sie kontrolka "ukladu kontroli spalin"

    dzisiaj moja Octi( 2,0TDi 140KM) uszykowala mi niespodzianke a mianowicie jadac okolo 140-150km/h w pewnym momencie kiedy depnalem gaz spadla moc. ok pomyslalem, odciecie zaplonu. dlaczego jednak przy takiej predkosci.? stanolem na poboczu wylaczylem / wlaczylem silnik, problem znikl. dojechalem do domq wszedlem na forum i poczytalem ze przyczyn moze byc duzo ale najprawdopodobniej cos z turbina. zrobilem próbe i fakt ze przy powyzej 3500 obr wlaczal sie tryb awaryjny. 2 razy spróbowalem az do momentu kiedy wlaczyla sie ta kontrolka i wyswietlil sie napis "Emissions workshop" -spaliny, warsztat. Jutro pojade na serwis .autem w ostatnim czasie sporadycznie jezdze . wiekszosc czasu stoi w garazu. jest to O2 z 2005r z przebiegem 28300km. dodam tylko ze 3 tygodnie temu odebralem ja z ASO Groblewski po zaliczeniu dzwona-( /gosc wjechal mi w dupke/ i od tego czasu zrobilem ledwie ok 100km. Przypadek czy jednak serwis mogl sie do tego przyczynic????? Co o tym sadzicie.???? Jaka stawiacie diagnoze co do usterki?????

    Komentarz


    • #3
      Ja jakoś nie mam przekonania do ASO, wiele razy słyszałem o nich różne i raczej negatywne opinie. Nie chciałbym tu kogoś z ASO oskarżać, ale tez słyszałem iz lubią podmieniać różne czujniki i elementy. Myslę że masz problem z turbiną , a ściślej z czujnikiem.Najlepiej podpiąć się pod vaga i bedziesz wiedział. Z tego co pamiętam dobry warsztat jest w Rumi na górskiej lub góralskiej.

      Komentarz


      • #4
        Zamieszczone przez graca38
        Jaka stawiacie diagnoze co do usterki?????
        w moim przypadku były to zapieczone kierownice.
        saport techniczny baj DGW
        była BKD+DSG '05 120kkm
        była BXE '08 190kkm
        no i nie ma :-)

        Komentarz


        • #5
          mimo obaw pelne zadowolenie z warsztu w Rumi ul.Górska. podpieli sie pod Vag i odczytali blad- przeladowanie silnika- dodali ze turbo dostawalo za malo powietrza. przyczyna moze byc brudny filtr powietrza badz uszkodzony jest jakis wezyk podcisnienia .nie mieli czasu gdyz juz zamykali warsztat ale dodali ze jak sie powtórzy to mam podjechac i wylapia ta usterke. co najwazniejsze mila , szybka obsluga i nic nie skasowali bo twierdzili ze nie ma za co. tak powinna wygladac obsluga w ASO!!!

          Komentarz


          • #6
            to super, że pomogło. Te chłopaki mają większą wiedze od tych w ASO.

            Komentarz


            • #7
              Rownie dobrze, zapieczone kierownice w turbinie :twisted:
              Spritmonitor.de

              Komentarz


              • #8
                oki, koledzy/zanki orientujecie sie ile kosztuje przeczyszczenie turbiny(naprawa tego), gdzie to robic w 3city i co radzicie , zlecac teraz póki niby wszystko jest ok czy jak problem zacznie sie powtarzac

                Komentarz


                • #9
                  graca38, pogadaj z kolegą rob555 : Forum - Octavia Club Polska , jak nie sam to cię skieruje gdzie trzeba.
                  O rany - jedna siódma życia to poniedziałek

                  Komentarz


                  • #10
                    Witam,

                    Od kilku dni mam podobny problem, świeci się kontrolka i wyświetlił sie napis "Emissions workshop". Przy obrotach po wyżej 2500tyś odcina się turbina i spada moc, samochód przełącza się w stan serwisowy . Dzieje się tak od trzeciego do szóstego biegu. Prosił bym o pomoc i porady jak rozwiązać ten problem,

                    Komentarz


                    • #11
                      octawia 2.0,
                      banan za dublowanie postów :evil: :idea: :!:

                      Komentarz

                      POWRÓT NA GÓRĘ
                      Pracuję...
                      X