Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O2] Cos sterczy od spodu

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #26
    po tych opiniach to już wielu będzie widziało to co chce widzieć :!: :?: :idea:
    dlatego Esdes, powinien zmienić to zdjęcie na troszkę dłuższą spódniczkę :shock: :wow
    O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
    O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
    =================================================

    Komentarz


    • #27
      Jak zareagowali moderatorzy, to się kolega oburzył i jak to stwierdzil: Czyżby cenzura jak za PRL-u? Tak wiec przekazalismy koledze, ze teraz skontaktuja sie z nim bezposrednio uzytkownicy forum, bo on nas taktuje jako zlo konieczne i stwierdza ze to forum motoryzacyjne dla prawdziwych facetow jak TVN Turbo :diabelski_usmiech
      Spritmonitor.de

      Komentarz


      • #28
        Zamieszczone przez Maicroft
        i stwierdza ze to forum motoryzacyjne dla prawdziwych facetow jak TVN Turbo
        ale chyba po północy
        O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
        O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
        =================================================

        Komentarz


        • #29
          To co moze kolega umiesci dalszy ciąg tych fotek ( ajajaj odbiegam od tematu "Coś sterczy ...."- ale samo się cisnie na usta ..... )

          Komentarz


          • #30
            W sumie, to nie sterczy Wydzielimy do innego watku
            Spritmonitor.de

            Komentarz


            • #31
              Zamieszczone przez kowal 2002
              Jeśli jest to na wysokości fotela pasażera, metalowe, z takimi "żeberkami" to jest to chłodnica paliwa ( ON ) i jak najbardziej nie powinno tak wisieć; powinno być zamocowane płasko, równolegle do podłogi i wystawać do dołu maksymalnie na jakiś 1-2 cm. Mocowane jest to na dwie nakrętki do gwintowanych trzpieni w podłodze auta. Na fotkach wygląda to tak jakby jeden z trzpieni zgnił i całość opadła ( chyba widać nawet nakrętkę ).

              Jak najszybciej to napraw, bo jeden większy krawężnik lub próg zwalniający i będziesz miał całą ropę pod autem...
              witam,

              no co do tej urwanej chlodnicy paliwa to w ASO Skoda twierdza ze to nie sa nakretki... tylko ze jest to przyspawane i widac musial puscic spaw (tez to mam) - i zeby to znowu zamontowac (spawanie...) trzeba wyjac fotel i wykladzine zdjac.... bo od spodu sie tego nie dokreci.

              mam wiec pytanie - to jest przykrecone czy przyspawane? i czy faktycznie trzeba wyciagac fotel i wykladzine zeby to zamontowac spowrotem???

              ps. ta kolezanka na pewno nie ma majtek... czy mozna prosic o lepsze zdjecia? ;-)
              http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...erwone-skodari
              Spalanie - Motostat.pl

              Komentarz


              • #32
                marlej108, ja tam wtykałem w tą dziurę śrubokręt to nie dochodziło do wnętrza auta, więc zdzieranie wykładziny raczej sensu niema, musi być jakieś inny knif na to.

                Komentarz


                • #33
                  [O2] Cos sterczy od spodu"

                  Żonie kolegi Esdes nic nie sterczy.... :shock:

                  Sorry za odkop ale kolega Marlej wrzucił w swoim temacie linka... Kto by sie spodziewał, że będzie tak ciekawy... :haha:

                  Komentarz


                  • #34
                    Ale się temat rozwinął! A zaczęło się tak niewinnie i merytorycznie.

                    Komentarz


                    • #35
                      [ Dodano: Wto 23 Mar, 10 16:08 ]
                      Dobra juz naprawione dzięki :wink:[/quote]

                      Kolego a jaką techniką to naprawiłeś? chodzi mi o ten kołek, spawałeś, klejłeś?
                      OCTAVIA II 1.9TDI - 2006 - sprzedana
                      OCTAVIA II 1.9TDI - 2007 - Rozbita, sprzedana
                      OCTAVIA II FL 1.9 TDI 4x4 - 2009

                      Komentarz


                      • #36
                        najłatwiej chyba dać jakąś listewkę która będzie wspierała się z każdej strony o to wycięcie

                        Komentarz


                        • #37
                          Zamieszczone przez miguello
                          najłatwiej chyba dać jakąś listewkę która będzie wspierała się z każdej strony o to wycięcie
                          tak też prowizorycznie zrobiłem, ale jednak zależy mi na przytwierdzeniu teg "bolczyka" na stałe
                          OCTAVIA II 1.9TDI - 2006 - sprzedana
                          OCTAVIA II 1.9TDI - 2007 - Rozbita, sprzedana
                          OCTAVIA II FL 1.9 TDI 4x4 - 2009

                          Komentarz


                          • #38
                            no ja mam taki kawał blachy tam wsadzony i miałem to dokręcać poprostu wkrętem, ale tak ciasno to siedzi że jakoś się niewybrałem :lol:

                            Komentarz


                            • #39
                              Jakieś szczegółowe informacje co do sposobu profi naprawy? Trzeba spawać nowy trzepień czy można w garażu naprawić jakoś?

                              Bo i mnie dopadło, ale na pewno nie zahaczyłem o nic, więc jest tam jakaś wada materiałowa.
                              Ja tu tylko sprzątam...

                              Komentarz


                              • #40
                                Puchacz, albo wspawać trzpień, albo spróbować zacisnąć nitonakrętkę, tylko trzeba pamiętać, żeby koniecznie dobrze zabezpieczyć antykorozyjnie, bo ruda "zeżre" podłogę...
                                Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
                                Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

                                Komentarz


                                • #41
                                  Chciałbym się upewnić, że ten radiator jest wyłącznie metalowy, a w żeberkach nie krąży chłodzone paliwo. Bo u mnie zewnętrzne żeberko (jedno z 20 bodajże) jest zgięte do środka, pewnie efekt przebijania się przez zmrożony śnieg. U założyciela wątku w ogóle kilka żeberek jest od frontu zniszczonych, więc mniemam że to dość odporny i całkowicie "pasywny" element, w którym nic nie krąży w środku?

                                  M.
                                  666 4U

                                  Komentarz


                                  • #42
                                    Zamieszczone przez beaviso
                                    Chciałbym się upewnić, że ten radiator jest wyłącznie metalowy, a w żeberkach nie krąży chłodzone paliwo
                                    Z tego co kojarzę jak oglądałem spód swojego szkodnika to aluminiowy a w żeberkach nie krąży paliwo

                                    Komentarz


                                    • #43
                                      mi w O2 z 2004 r. to po prostu.... dokrecili nowa sruba (wg pana z aso), ale najpierw chcieli to spawac czy cos takiego. To bylo 3 lata temu wiec juz nie pamietam dokladnie.
                                      http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...erwone-skodari
                                      Spalanie - Motostat.pl

                                      Komentarz


                                      • #44
                                        Witam
                                        Mi podobnie 2 lata temu ide spod marketu, patrze cos mi sterczy urwała się śrubka.
                                        Z duszą na ramieniu dojechałem - 20 km do ojca do garażu na kanał i przykręcilismy to cudeńko.
                                        pozdr
                                        Krzysztof
                                        4OO - SKODA OCTAVIA II 1,9 TDI Ambiente (2004)

                                        Komentarz


                                        • #45
                                          Witam !
                                          Mam pytanie czy ta chłodnica paliwa jest taka sama w O2 i O2 4x4 ? bo na allegro tego nie rozróżniają... a zgubiłem swoją więc pasuje to jakoś w miarę szybko zreaktywować.. a w ASO to pewnie poniżej 300zł nie schodzą z ceną.
                                          service by Auto Tar

                                          Komentarz


                                          • #46
                                            Luk@s, z etki wychodzi, że chłodnice są jednakowe w O2 - 1K0 203 491 AD - 550zł w ASO
                                            ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                                            ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                                            poprzednie modele:
                                            ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                                            ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                                            O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                                            Komentarz

                                            POWRÓT NA GÓRĘ
                                            Pracuję...
                                            X