Witam,
Mam problem z moją Octavią. Podczas próby uruchomienia silnika po dłuższym postoju samochód odpala i zaraz po tym gaśnie. Żeby go uruchomić trzeba pomóc sobie jakimś starterem.
Sytuacja powtórzyła sie juz klika razy. Wcześniej został wymieniony jeden pompowtrysk( reszta mieściła sie w normie) i komplet uszczelniaczy. Szukałem troche w sieci i wyczytałem gdzieś że to może być "cofające sie paliwo". Wziąłem to pod uwage bo stało mi sie to 2 razy jak samochód stał pod górkę ale ostatnio auto stało w garażu i znowu to samo. Sprawdzałem też pompe paliwa w baku (działa) i wymieniłem filtr paliwa... problem sie powtórzył. Samochód zachowuje sie jak na filmiku:
Czasami silnik też dziwnie odpala, tzn nie zabiera od razu tylko zbiera sie na obroty i później przez chiwle nierówno pracuje. Coś jak tutaj:https://www.youtube.com/watch?v=-6s3AvOYlhA z tą różnicą, że jak już raz odpali to później pali na pół obrotu rozrusznika.
Ma ktoś jakiś pomysł co to może być? Sprawdzałem go ostatnio znowu na komputerze. Mechanik powiedział mi że dawki paliwa na każdym cylindrze są ok. Patrząc na wykresy to pompka na 3 cylindrze jest nieco słabsza ale mieści sie w normie.
Mam problem z moją Octavią. Podczas próby uruchomienia silnika po dłuższym postoju samochód odpala i zaraz po tym gaśnie. Żeby go uruchomić trzeba pomóc sobie jakimś starterem.
Sytuacja powtórzyła sie juz klika razy. Wcześniej został wymieniony jeden pompowtrysk( reszta mieściła sie w normie) i komplet uszczelniaczy. Szukałem troche w sieci i wyczytałem gdzieś że to może być "cofające sie paliwo". Wziąłem to pod uwage bo stało mi sie to 2 razy jak samochód stał pod górkę ale ostatnio auto stało w garażu i znowu to samo. Sprawdzałem też pompe paliwa w baku (działa) i wymieniłem filtr paliwa... problem sie powtórzył. Samochód zachowuje sie jak na filmiku:
Czasami silnik też dziwnie odpala, tzn nie zabiera od razu tylko zbiera sie na obroty i później przez chiwle nierówno pracuje. Coś jak tutaj:https://www.youtube.com/watch?v=-6s3AvOYlhA z tą różnicą, że jak już raz odpali to później pali na pół obrotu rozrusznika.
Ma ktoś jakiś pomysł co to może być? Sprawdzałem go ostatnio znowu na komputerze. Mechanik powiedział mi że dawki paliwa na każdym cylindrze są ok. Patrząc na wykresy to pompka na 3 cylindrze jest nieco słabsza ale mieści sie w normie.
Komentarz