Witam.Moja Czeszka to Skoda Octavia 2 FL 2009 rok z silnikiem 1.8TSI 160KM CDAA.
Post jest długi więc proszę uzbroić się w cierpliwość i dłuższą chwile czasu aby go przeczytać.
Problem jest następujący.
Sam sobie podnosi obroty czasem nawet do 1800obr/min i po chwili spada do normalnych wartosci, czasem jest tak ze do 1200obr/min.
Gdy szybciej ruszę spod świateł i krece go np do 4000obr/min to po chwili pojawia sie kontrolka EPC wtedy do bodajże 3500obr/min i wiecęj nie pójdzie.
Po odczycie błędów BOSCH KTS były następujące:
P0354 - wysterowanie zapłonu cyl. 4 - działanie błędne
P0304 - przerywacz spalania cylinder 4 rozpoznany ( wtedy założyłem nową cewke akurat na cylinder 4 )
P0353 - wysterowanie zapłonu cyl. 3 - działanie błędne
P0352 - wysterowanie zapłonu cyl 2 - działanie błędne
P1355 - wysterowanie zapłonu cyl 1 - przerwa
P2279 - układ ssania "fałszywe" powietrze
P0301 - przerywacz spalania cylinder 1 rozpoznany
P0303 - przerywacz spalania cylinder 3 rozpoznany
P0302 - przerywacz spalania cylinder 2 rozpoznany
P0507 - regulacja biegu jałowego - za wysokie obroty
P164B - wyłącznik ciśnieniowy oleju 1
P0171 Układ paliwowy rząd 1 - mieszanka za uboga
Mam takie ustrojstwo z allegro OBD II do kasowania błędów za 100zł, świecił mi sie Check Engine, i on właśnie pokazał tez błąd P0171 czyli uboga mieszanka cylinder 1, skasowałem dziada tym ustrojstwem i od tego momentu czuje ze silnik szarpie i nie równo pracuje.
Nie wiem co tu z nią zrobić ehh, mega samochód chwale sobie i wgl ( tego ze bierze olej Skodzie nie wybaczę ) ale najwidoczniej pół roku od kupna dała mi się pocieszyć bezproblemowym użytkowaniem. Dodam że świece zostały wymienione z 2 tygodnie temu, oraz podmieniłem cewkę na 4 cylindrze, obecnie zamieniłem ją z cewka na 1 cylindrze a ta z 1 cylindra jest na 4. Może to sonda albo wtryski się pokiełbasiły poprzez to ze bierze olej i jest nagar, osad czy cos albo EGR zawalony. To są tylko moje przypuszczenia, proszę doradźcie mi
Macie jakiś pomysł jak uleczyć moją czeszkę?
Post jest długi więc proszę uzbroić się w cierpliwość i dłuższą chwile czasu aby go przeczytać.
Problem jest następujący.
Sam sobie podnosi obroty czasem nawet do 1800obr/min i po chwili spada do normalnych wartosci, czasem jest tak ze do 1200obr/min.
Gdy szybciej ruszę spod świateł i krece go np do 4000obr/min to po chwili pojawia sie kontrolka EPC wtedy do bodajże 3500obr/min i wiecęj nie pójdzie.
Po odczycie błędów BOSCH KTS były następujące:
P0354 - wysterowanie zapłonu cyl. 4 - działanie błędne
P0304 - przerywacz spalania cylinder 4 rozpoznany ( wtedy założyłem nową cewke akurat na cylinder 4 )
P0353 - wysterowanie zapłonu cyl. 3 - działanie błędne
P0352 - wysterowanie zapłonu cyl 2 - działanie błędne
P1355 - wysterowanie zapłonu cyl 1 - przerwa
P2279 - układ ssania "fałszywe" powietrze
P0301 - przerywacz spalania cylinder 1 rozpoznany
P0303 - przerywacz spalania cylinder 3 rozpoznany
P0302 - przerywacz spalania cylinder 2 rozpoznany
P0507 - regulacja biegu jałowego - za wysokie obroty
P164B - wyłącznik ciśnieniowy oleju 1
P0171 Układ paliwowy rząd 1 - mieszanka za uboga
Mam takie ustrojstwo z allegro OBD II do kasowania błędów za 100zł, świecił mi sie Check Engine, i on właśnie pokazał tez błąd P0171 czyli uboga mieszanka cylinder 1, skasowałem dziada tym ustrojstwem i od tego momentu czuje ze silnik szarpie i nie równo pracuje.
Nie wiem co tu z nią zrobić ehh, mega samochód chwale sobie i wgl ( tego ze bierze olej Skodzie nie wybaczę ) ale najwidoczniej pół roku od kupna dała mi się pocieszyć bezproblemowym użytkowaniem. Dodam że świece zostały wymienione z 2 tygodnie temu, oraz podmieniłem cewkę na 4 cylindrze, obecnie zamieniłem ją z cewka na 1 cylindrze a ta z 1 cylindra jest na 4. Może to sonda albo wtryski się pokiełbasiły poprzez to ze bierze olej i jest nagar, osad czy cos albo EGR zawalony. To są tylko moje przypuszczenia, proszę doradźcie mi
Macie jakiś pomysł jak uleczyć moją czeszkę?
Komentarz