Napęd pompy oleju w 2.0 TDI BKD

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • jerry3m
    Drive
    • 2012
    • 93

    Napęd pompy oleju w 2.0 TDI BKD

    Witam
    Mam pytanko do forumowiczów.
    Chodzi mi o napęd pompy ( Imbusowym prętem czy coś takiego)
    Czy w silniku z rocznika 2009.12 należy ten napęd wymieniać czy nie dotykać???
    Silnik ma nalatane 127kkm więc niewiele.
    Już słyszałem opinie że trzeba....... iinni mówią że w tym roczniku ten problem nie występuje i że nie trzeba................. że kosztuje to 1000PLN.......... ciężko stwierdzić kto mówi prawdę.
    Może ktoś kto zna temat wypowiedział by się??????
    Pozdrawiam no i dzięki za info.
    Jerry

    Mój szkodnik
  • danielzy
    Ambiente
    • 2013
    • 117

    #2
    Witam,problem ten w tym roczniku nie występuje (poprawiono napęd pompy oleju). Wiem to na 100% bo mam ten sam silnik ale z roku 2008r,i wiem z serwisu że w rocznikach 2007 i wyżej ta usterka (wada) już nie występuje. Więc ja bym tego nie ruszał. U mnie nalatane 190 tyś (orginał) i nic się nie dzieje.

    Komentarz

    • toomasz
      Elegance
      • 2010
      • 909
      • Volkswagen
      • AXR 1.9 TDI PD 101 KM

      #3
      Ale BKD to silnik 16V a w tych motorach tego problemu chyba nie było, to dotyczy Silników w S1, Audi A4 B7 VW Passat B6 oznaczenie BPW

      Komentarz

      • robekcool
        RS
        • 2009
        • 2041
        • Octavia II (1Z3)
        • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

        #4
        BKD ma napęd pompy oleju realizowany łańcuchem z koła w.k. . Problemów z w/w brak.
        www.k-mot.pl
        Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
        Autoholowanie.
        Robert Kulma

        Komentarz

        • jerry3m
          Drive
          • 2012
          • 93

          #5
          No i wszystko w temacie dzięki za info. Do zmknięcia
          Jerry

          Mój szkodnik

          Komentarz

          • kuebk
            Drive
            • 2011
            • 74

            #6
            W Octavii jako ze ma silnik ulozony poprzecznie to problem dotyczy tylko silnikow CR. W okolicach 10.2009 zaczeli robic silniki CR z dluzszym imbusikiem co rozwiazalo problem.

            Komentarz

            • TomekvRS
              Drive
              • 2016
              • 74
              • Octavia II combi (1Z5)
              • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

              #7
              Pozwolę sobie dopytać tutaj.
              Wiem że to były problemy jak wyżej napisano w audi...
              A u nas, w octaviach rs, chodzi mi o silnik BMN ?? (2007r)??

              Komentarz

              • robekcool
                RS
                • 2009
                • 2041
                • Octavia II (1Z3)
                • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

                #8
                Pierwszy z brzegu
                www.k-mot.pl
                Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
                Autoholowanie.
                Robert Kulma

                Komentarz

                • TomekvRS
                  Drive
                  • 2016
                  • 74
                  • Octavia II combi (1Z5)
                  • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

                  #9
                  Ok
                  Dzięki
                  Czyli spokojna głowa

                  Komentarz

                  Pracuję...