Witam
Wymieniłem niedawno olej w skrzyni w swojej Octavii 1,9 TDI BJB, ponieważ miałem problem z tym, że na zimnym silniku dwójka potrafiła zgrzytnąć. Olej zalałem oryginalny, niestety problem z dwójką nie ustąpił tylko teraz potrafi też zgrzytnąć na ciepłym silniku, ale zdarza się to dość rzadko. Poza tym pozostałe biegi też jakoś ciężej wchodzą, chociaż sytuacja poprawia się trochę kiedy przejadę jakiś dystans. Czy to wina tego oleju? Czy zgrzytająca dwójka świadczy o tym, że kończy się synchronizator? Proszę o jakieś sugestie
Wymieniłem niedawno olej w skrzyni w swojej Octavii 1,9 TDI BJB, ponieważ miałem problem z tym, że na zimnym silniku dwójka potrafiła zgrzytnąć. Olej zalałem oryginalny, niestety problem z dwójką nie ustąpił tylko teraz potrafi też zgrzytnąć na ciepłym silniku, ale zdarza się to dość rzadko. Poza tym pozostałe biegi też jakoś ciężej wchodzą, chociaż sytuacja poprawia się trochę kiedy przejadę jakiś dystans. Czy to wina tego oleju? Czy zgrzytająca dwójka świadczy o tym, że kończy się synchronizator? Proszę o jakieś sugestie
Komentarz