Skoda Octavia 2 1.6 benzyna silnik Fsi BLF

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Maxim2
    Drive
    • 2011
    • 89

    Skoda Octavia 2 1.6 benzyna silnik Fsi BLF

    Witam wszystkich i proszę o poradę bo jestem zielony w tej materii .Przy włączonym silniku na biegu jałowym po wciśnięciu sprzęgła słychać dźwięk jak by tarcia szorowania ale tylko jak wcisne sprzęgło jak puszczę nic nie słychać .Co to może być coś ze sprzęgłem acha jeszcze dodam że wsteczny bieg nie zawsze chce wejść czy z tym chrobotaniem tarciem można jeździć bardzo proszę o oświecenie pozdrawiam
    Ostatnio edytowany przez Maxim2; 16144.
  • eaglemirek
    RS
    • 2010
    • 14107
    • Octavia II combi (1Z5)
    • CAXA 1.4 TSI 122 KM

    #2
    Skoro to OII to czemu w dziale OI
    Przenoszę!



    CB Harry II ASC + Triflex

    Pozdrawiam Mirek!!

    Komentarz

    • Maxim2
      Drive
      • 2011
      • 89

      #3
      Ok spoko przepraszam nie zauważyłem

      Komentarz

      • gomar
        Rider
        • 2012
        • 480

        #4
        Może chrobotać Ci łożysko oporowe. Jaki masz przebieg?
        Ze wstecznym to już tak jest.. jeśli poziom oleju jest ok to się nie przejmuj. No chyba że masz za dużo $
        SPRZEDAM! Nakładki na rączkę fotela do OII :
        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...046007#1046007

        Komentarz

        • Maxim2
          Drive
          • 2011
          • 89

          #5
          Witaj kol gomar dzięki za zainteresowanie moim problemem przebieg mam 140 tyś km i wcześniej tego nie było chrobotania no wiadomo kasy nie ma zadużo może to łóżkysko oporowe czy one odpowiada za docisk do tarczy to może dobrze nie dociska i chrobocze trze boję się z tym jeździć nie wiem czy mogę czy miał ktoś podobny przypadek dzięki za info pozdrawiam

          Komentarz

          • gomar
            Rider
            • 2012
            • 480

            #6
            Łożysko oporowe wkracza do akcji jak wciskasz pedał sprzęgła. Zobacz sobie w necie jaka jest zasada działania sprzęgła. Jeśli chrobocze na wciśniętym to podejrzewam łożysko. Jesteś pewny przebiegu ? Troszkę szybko by było. Wstaw filmik jak chrobocze
            SPRZEDAM! Nakładki na rączkę fotela do OII :
            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...046007#1046007

            Komentarz

            • Maxim2
              Drive
              • 2011
              • 89

              #7
              Witaj tak jestem pewien autko kupione od szfagra a on kupił nowe z Salonu nie którzy piszą że może wytrzymać 100 tyś inni 200 no fakt że generalnie po mieście jeżdżę w trasy raz w roku .No jak by łożysko całkiem padło to chyba sprzęgło się rozsypie i na lawecie do warsztatu .Zbieram kasę bo za wymianę kompletnego sprzęgła krzykneli 500 robocizna bo to jest kupa roboty może ktoś zrobi taniej ale mam sprawdzony warsztat ale myślę że najmniej to chyba 300zł ale czy dobrze zrobią ok poczytam w necie zaco to łożysko odpowiada dzięki pozdrawiam

              Komentarz

              • Maxim2
                Drive
                • 2011
                • 89

                #8
                Witam i mam takie pomocnicze pytanie jak to jest z tym łożyskiem oporowym jak je usłyszałem że po naciśnięciu na biegu jałowym oczywiście przy odpalonym samochodzie słychać tarcie biegi wchodzą czy to jest początkowy etap że łożysko może paść . Wiadomo że jak łożysko padnie nie ma biegów i wtedy tylko laweta.Czy to niema reguły czy ktoś próbował parę dni jeździć z takim łożyskiem czy lepiej odpuścić dzięki za pomoc pozdrawiam

                Komentarz

                • River
                  Classic
                  • 2016
                  • 24
                  • BSE 1.6 MPI 102 KM
                  • CXXB 1.6 TDI CR 110 KM

                  #9
                  Generalnie ja będąc na Twoim miejscu rozważyłbym jak najszybszą wymianę. Nikt Ci nie powie ile to wszystko będzie jeszcze działać przy tych objawach. Może padnie jutro, może za tydzień albo i miesiąc. Koszta Cie i tak nie ominął, a szkoda ryzykować i podnosić sobie te koszta o dodatkowe wydatki choćby na lawete. Nie będę już wspominał o ewentualnym stresie jak staniesz gdzieś na światłach tudzież zablokujesz rondo

                  Komentarz

                  • Maxim2
                    Drive
                    • 2011
                    • 89

                    #10
                    Witaj kol River masz racje na pewno do warsztatu spróbuje pojechać to fakt koszty naprawy są nie małe i nie warto wymieniać samego łożyska tylko całe sprzęgło jest to nie opłacalne ekonomicznie bo i tak trzeba wszystko rozebrać żeby dostać się do łożyska tak jak by się wymieniało sprzęgło dzięki za info pozdrawiam

                    Komentarz

                    Pracuję...