Witam! W moim szkodniku pojawił się problem stukającej dźwigienki zaworowej. Po remoncie głowicy (ponieważ urwał się zawór) musiałem dokupić jedną dźwigienkę zaworową (bo stara się rozsypała) i pojawił się problem, a mianowicie na początku wszystko było super nic nie stukało jak auto chodziło na wolnych obrotach. W momencie jak chciałem nim przejechać kilka km gdy rozpędzałem auta z 40km/h do 50km/h usłyszałem klekot silnika po ściągnięciu pokrywy okazało się że z tej nowej dźwigienki tryska olej z przelewu nad hydrauliką na wysokość 10cm (dźwigienka eurocames). Wymieniłem dźwigienkę na kolbenschmidt i jest to samo co na poprzedniej, tylko olej śmiga do sufitu. Dotyczy dźwigienki ssącej najdłuższej na drugim cylindrze od rozrządu. Co może być przyczyną, czy wina w dźwigienkach, czy w wałku mocującym popychacze, a może gdzieś indziej?
O2 RS 2.0TDI BMN -stukająca dźwigienka popychacza
Zwiń
X
Komentarz