Brak kompresji na 3 cylindrze- SWAP silnika CDAA 2009

Zwiń
X
Zwiń
Posty
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • szymonjjj
    Classic
    • 2017
    • 2

    Brak kompresji na 3 cylindrze- SWAP silnika CDAA 2009

    Witam
    Nie mam kompresji na 3 cylindrze, skoda Octavia 1,8 TSI 2009 , jest problem z tymi silnikami (pobór oleju) i pomyślałem że może by zrobić swap ze zwykłego 1,8 MPI Turbo. Co myślicie o takiej zmianie, ile by takie coś mogło kosztować jak powiedzmy silnik bym kupił za 2500zł?
    Ewentualnie jakie silniki inne (symbole) by spasowały z bezpośredniego wtrysku , teraz mam CDAA.
    Pozdrawiam i dzięki za odpowiedzi
  • pietrek125
    Rider
    • 2012
    • 416
    • Octavia II combi (1Z5)

    #2
    Nie kombinuj, tylko rwij tłoki i oddaj do poszerzenia rowków pierścieni plus nowe szersze pierścienie i będzie śmigał jak nowy... przy okazji zerknij na zawory i na rozrząd bo tez jest problematyczny... co do 1,8T to będzie ciężko z znalezieniem jakiegoś z sensownym przebiegiem (prod. zakończono w 2005r) i tak można trafić na zonk-a, i zostaniesz z dwoma silnikami do remontu...


    Czeski Knedliczek z Meksykańską Papryczką Chili
    CBTA 2.5 MPI 170 KM, KPF 5S Man.

    Komentarz

    • klarus
      Moderator
      ModeratoRS
      • 2013
      • 6078
      • Octavia III combi (5E5)
      • DKZA 2.0 TSI 190 KM

      #3
      Zamieszczone przez pietrek125 Zobacz wpis
      Nie kombinuj, tylko rwij tłoki i oddaj do poszerzenia rowków pierścieni plus nowe szersze pierścienie i będzie śmigał jak nowy... przy okazji zerknij na zawory i na rozrząd bo tez jest problematyczny... co do 1,8T to będzie ciężko z znalezieniem jakiegoś z sensownym przebiegiem (prod. zakończono w 2005r) i tak można trafić na zonk-a, i zostaniesz z dwoma silnikami do remontu...
      Dokładnie, jestem dwa lata po takim zabiegu i silnik śmiga jak złoto. a brał 2l/1000 km

      Komentarz

      • robekcool
        RS
        • 2009
        • 2041
        • Octavia II (1Z3)
        • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

        #4
        Jak znajdziesz za podaną kwotę komplet - silnik ze skrzynią i zestaw startowy - może by się opłaciło. Dochodzi jednak kilka zagadek: abs, połączenie z piastami, itp. Zrobiłem kilkadziesiąt tsi , mogę podpowiedzieć co nieco lub naprawić Twój.
        www.k-mot.pl
        Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
        Autoholowanie.
        Robert Kulma

        Komentarz

        • szymonjjj
          Classic
          • 2017
          • 2

          #5
          Dzięki koledzy za pomoc, uznałem że spróbuje sprzedać i kupić inny i udało się także problem rozwiązany

          Komentarz

          • klarus
            Moderator
            ModeratoRS
            • 2013
            • 6078
            • Octavia III combi (5E5)
            • DKZA 2.0 TSI 190 KM

            #6
            szymonjjj, kupujący poinformowany o problemie?

            Komentarz

            Pracuję...