Witam. Dzisiaj zrobiło się cieplutko, na zewnątrz 9,5 st w środku pewnie ze 30st. Wsiadam, odpalam auto, klimę a tu zonk. Nie chłodzi, nie załączają się wentylatory, a na jesieni robiłem serwis i wszystko było dobrze. Gdzie szukać przyczyny? Niestety nie jestem w PL i nie chce pchać się w ogromne koszty związane z serwisem, bo 1h kosztuje tu ok 400zł. Doradzicie?
Idzie wiosna czas na klimę
Zwiń
X
-
Zobacz czy kręci się całe kółko na sprężarce, jeśli środek stoi w miejscu i się nie obraca to sprężarka na złom, tak było u mnie. Może być ciężko to zauważyć, ja zaznaczyłem korektorem te sprzęgiełko, wtedy widać czy się kręci. Jeśli chodzi o czynnik, to wciśnij kulkę na zaworze, gdzie się go uzupełnia, jeśli syknie to czynnik jest. Zwróć też uwagę, czy nie ma gdzieś wycieku, zielony kolor na chłodnicy, przewodach.
Komentarz
-
-
Oczywiście zerwany frez na gwincie w ASO zaproponują tylko i wyłącznie wymianę sprężarki, w ogarniętym warsztacie jak da radę to spróbują założyć nowe sprzęgło, mój pracownik jak mu się to stało to zespawał na stałe sprzęgło ze sprężarką i chodzi mu już to 2 lata, wiadomo,że sprężarka po spawaniu jak padnie to już tylko złom, ale teoretycznie sprężarkę masz i tak na złom
Komentarz
-
-
Dodam jeszcze, że dzwoniłem do warsztatu klimatyzacji, który zaproponował wymianę sprzęgła kompresora i powinno być dobrze. Koszt części z usługą 450zł. Ma też drugą opcję i chyba z niej skorzystam,a mianowicie kupię drugą sprężarkę, na allegro są nowe lub prawie nowe za ok 800-900zł +250zł za wymianę. U mnie jest zamontowana sprężarka z numerem 5N0 820 803 A
Komentarz
-
Komentarz