Siema,
jakiś czas temu byłem w serwisie chipującym auta. Chciałem żeby przeprogramowali moją O2 2.0TDI 140km BKD 2007r na trochę mocniejszą.
Przed strojeniem mapy, zrobiliśmy pomiary tego co tam się dzieje. Wyszło że miałem źle ustawiony rozrząd (zostało to już poprawione) oraz że turbina ma przeładowania (wykres1 ). Odesłali mnie do domu w celu przeczyszczenia turbiny. Mechanik ją wyjął, rozebrał i przy mnie przeczyścił, nie wyglądała w cale na taka brudną.
Po przeczyszczeniu zrobiłem logi jeszcze raz i wydaje mi się że wyszło jeszcze gorzej niż było wcześniej (wykres2). Co może jeszcze być przyczyną tego przeładowania na początku?
Logi wykonywane były na 4 biegu od 1500 do ponad 4000 obrotów.
Macie jakiś pomysł co może być nie tak? Wspomnę jeszcze że podczas jazdy w ogóle tego spadku nie czuć - turbina ciągnie cały czas mocno.
Pełne logi po wyczyszczeniu turbiny:
http://vaglog.pl/log-011_dth6ZV.html
http://vaglog.pl/log-011_dth6ZV.html
jakiś czas temu byłem w serwisie chipującym auta. Chciałem żeby przeprogramowali moją O2 2.0TDI 140km BKD 2007r na trochę mocniejszą.
Przed strojeniem mapy, zrobiliśmy pomiary tego co tam się dzieje. Wyszło że miałem źle ustawiony rozrząd (zostało to już poprawione) oraz że turbina ma przeładowania (wykres1 ). Odesłali mnie do domu w celu przeczyszczenia turbiny. Mechanik ją wyjął, rozebrał i przy mnie przeczyścił, nie wyglądała w cale na taka brudną.
Po przeczyszczeniu zrobiłem logi jeszcze raz i wydaje mi się że wyszło jeszcze gorzej niż było wcześniej (wykres2). Co może jeszcze być przyczyną tego przeładowania na początku?
Logi wykonywane były na 4 biegu od 1500 do ponad 4000 obrotów.
Macie jakiś pomysł co może być nie tak? Wspomnę jeszcze że podczas jazdy w ogóle tego spadku nie czuć - turbina ciągnie cały czas mocno.
Pełne logi po wyczyszczeniu turbiny:
http://vaglog.pl/log-011_dth6ZV.html
http://vaglog.pl/log-011_dth6ZV.html
Komentarz