Witam Szanownych Forumowiczów,
Temat umieszczam pierwszy raz, więc proszę o wyrozumiałość dla prawiczka ☺
Mam taki problem podczas jazdy na trasie zaświecił mi się check engine, auto nie traci mocy, nic innego się nie dzieje. Byłem u mechanika błąd skasował, powiedział, że trzeba go przegonić co jakiś czas i będzie ok. Niestety nie pomogło. Znowu check engine, więc tym razem czyszczone były wtryski. Przy okazji czyszczenia mechanik zakleił dziurkę na przewodzie miedzy pompą pow. wtórnego a zaworem pow. wtórnego. Po tym zabiegu pojawiło się coś jeszcze : rano, na zimnym silniku auto miało problem z mocą, nie mogło wejść na obroty ale silnikiem nie szarpalo, tak przez chwile a pptem złapał obroty i juz jeździł ok. Oraz wrócił check engine. Po którymś porannym problemie usłyszałem świst i odrazu wejście na obroty. Po sprawdzeniu, okazało się że wróciła dziura na w/w przewodzie. Mechanik wymienił przewód, zawór pow. wtórnego. Niestety check engine wrócił (znowu na trasie przy prędkości ok 120km). Oraz poranne problemy co dziennie. Po 4dniach znowu świst i dziura w przewodzie.
Ręce opadają,l Proszę o poradę ☺
Temat umieszczam pierwszy raz, więc proszę o wyrozumiałość dla prawiczka ☺
Mam taki problem podczas jazdy na trasie zaświecił mi się check engine, auto nie traci mocy, nic innego się nie dzieje. Byłem u mechanika błąd skasował, powiedział, że trzeba go przegonić co jakiś czas i będzie ok. Niestety nie pomogło. Znowu check engine, więc tym razem czyszczone były wtryski. Przy okazji czyszczenia mechanik zakleił dziurkę na przewodzie miedzy pompą pow. wtórnego a zaworem pow. wtórnego. Po tym zabiegu pojawiło się coś jeszcze : rano, na zimnym silniku auto miało problem z mocą, nie mogło wejść na obroty ale silnikiem nie szarpalo, tak przez chwile a pptem złapał obroty i juz jeździł ok. Oraz wrócił check engine. Po którymś porannym problemie usłyszałem świst i odrazu wejście na obroty. Po sprawdzeniu, okazało się że wróciła dziura na w/w przewodzie. Mechanik wymienił przewód, zawór pow. wtórnego. Niestety check engine wrócił (znowu na trasie przy prędkości ok 120km). Oraz poranne problemy co dziennie. Po 4dniach znowu świst i dziura w przewodzie.
Ręce opadają,l Proszę o poradę ☺
Komentarz