Witam!
Od około pół roku borykam się z następującymi błędami:
(proszę nie sugerować się datami - nie wiem czemu są złe)
EGR Valve (N18)
P0403 00 [096] - Malfunction
Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 2
Mileage: 150844 km
Date: 2011.14.19
Time: 12:55:54
4892 - EGR Valve (N18)
P0403 00 [096] - Malfunction
Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 2
Mileage: 150845 km
Date: 2011.14.19
Time: 12:55:59
Błędy pojawiały się raczej rzadko (dwukrotnie zdarzyło się tak, że po restarcie silnika pojawiły się znowu od razu). Objawiało się migającą sprężynką, która znikała po restarcie silnika. Oprócz tego silnik jąkał się i przerywał podczas delikatnego przyspieszania.Po przeszukaniu internetu zdecydowałem się na:
- Wymianę zaworu N75 sterowania turbiną
- Wymianę zaworka sterującego podciśnieniem od EGR (tego z kapslem z napisem made in USA)
Ponieważ nie przyniosło to rezultatów wymieniłem cały zespół EGR z chłodniczką na nowy (oryginał)
Wszystko wymienione na nowe oryginały.
Po wymianie EGR ustąpiły objawy szarpania ale pojawiły się znów błędy EGR! (dopiero po jakimś czasie) Nie mam już pomysłu gdzie szukać a wydałem masę pieniędzy... Pojawianie się błędów nie jest związany z jakimś logicznym algorytmem. Wszystko jest bardzo losowe i bez sensu...
Sprawdziłem wartości dpf - około 19gramów, ilość popiołu około 0,09
Bardzo proszę o pomoc !!!
Od około pół roku borykam się z następującymi błędami:
(proszę nie sugerować się datami - nie wiem czemu są złe)
EGR Valve (N18)
P0403 00 [096] - Malfunction
Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 2
Mileage: 150844 km
Date: 2011.14.19
Time: 12:55:54
4892 - EGR Valve (N18)
P0403 00 [096] - Malfunction
Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 2
Mileage: 150845 km
Date: 2011.14.19
Time: 12:55:59
Błędy pojawiały się raczej rzadko (dwukrotnie zdarzyło się tak, że po restarcie silnika pojawiły się znowu od razu). Objawiało się migającą sprężynką, która znikała po restarcie silnika. Oprócz tego silnik jąkał się i przerywał podczas delikatnego przyspieszania.Po przeszukaniu internetu zdecydowałem się na:
- Wymianę zaworu N75 sterowania turbiną
- Wymianę zaworka sterującego podciśnieniem od EGR (tego z kapslem z napisem made in USA)
Ponieważ nie przyniosło to rezultatów wymieniłem cały zespół EGR z chłodniczką na nowy (oryginał)
Wszystko wymienione na nowe oryginały.
Po wymianie EGR ustąpiły objawy szarpania ale pojawiły się znów błędy EGR! (dopiero po jakimś czasie) Nie mam już pomysłu gdzie szukać a wydałem masę pieniędzy... Pojawianie się błędów nie jest związany z jakimś logicznym algorytmem. Wszystko jest bardzo losowe i bez sensu...
Sprawdziłem wartości dpf - około 19gramów, ilość popiołu około 0,09
Bardzo proszę o pomoc !!!
Komentarz