Powracajace problemy z uczelniaczami pompowtrysków 1.9BXE

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • prywson
    Classic
    • 2008
    • 4

    Powracajace problemy z uczelniaczami pompowtrysków 1.9BXE

    Witam,
    Oto krótka historia moich zmagań z tym problemem:
    1. 2016 – problemy z odpalaniem autka po dłuższym postoju. Diagnoza – typowa przypadłość PD-ków wymiana uszczelnień pompowtrysków. Pomogło na rok.
    2. 2017 – ponowne problemy z rozruchem. Ponowna wymiana uszczelnień. Pomogło na 3 miesiące i te same problemy wróciły.


    Nie mogę wykluczyć, że przy każdej naprawie nie został popełniony przez mechanika jakiś błąd w montażu, co przyczyniło się do przedwczesnego zużycia uszczelek, ale czy powracające objawy mogą wskazywać na wybite gniazda w głowicy? Doradźcie proszę jak „ugryźć” ten temat. Czy znacie jakiś dobry warsztat z Łodzi lub okolic, który moglibyście polecić do tego typu przypadłości.

  • krzynol
    RS
    S_OCP Member
    • 2007
    • 10960
    • Superb II combi (3T5)
    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
    • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

    #2
    od razu pomyślałem o wybitych gniazdach w głowicy - z tym, że tego się już nie naprawi
    poza tym pierwszy raz słyszę o typowej przypadłości PD jaką są uszczelnienia pompek?!
    jak ktoś coś Ci zjebał i źle założył pompki/uszczelniacze to konkretnie Twój silnik będzie miał taką przypadłość, inne tego nie mają
    ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
    ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
    poprzednie modele:
    ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
    ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
    O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

    Komentarz

    Pracuję...