O2 1.6mpi + lpg, 2004 zagadkowe wypadanie zapłonu

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • harsh1
    odpowiedział(a)
    Sprawa chyba rozwiazana. Wczoraj zrobiłem adaptację przepustnicy, dziś odpalił i wszystko ok.

    Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

    Zostaw komentarz:


  • zwonko
    odpowiedział(a)
    Zacznij od takiej prostej rzeczy jak dolanie pb. U mnie jak jest 1/4 baku to też świruje przy odpalaniu. Sprawdzic ustawienie LPG vagiem. No chyba że chcesz cewkę nowa i nie żal ci koło 300zl

    Zostaw komentarz:


  • peter221
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez harsh1 Zobacz wpis
    Witam chciałem dopytać czy w moim przypadku będzie to samo. Pierwsze podpalenie po nocy. Temperatura okolice 0 lub lekko na minusie. Kręci i odpala bez problemu ale obroty falują od 500 do 1000 i mocno telepie silnikiem. Po około 30 sekundach wzrastają obroty do 1200 i stopniowo spadają. Od tego momentu silnik pracuje równo. I to koniec problemów do kolejnego porannego odpalenia. W chwili występowania problemów potrafi zakopcić.
    1.6 mpi lpg stag na gwarancji. Nowe przewody, nowe świece, głowica po sprawdzeniu szczelności, silnik 5tys po wymianie pierścieni.
    trudno powiedzieć, u mnie nie było żadnego falowania

    Zostaw komentarz:


  • harsh1
    odpowiedział(a)
    Witam chciałem dopytać czy w moim przypadku będzie to samo. Pierwsze podpalenie po nocy. Temperatura okolice 0 lub lekko na minusie. Kręci i odpala bez problemu ale obroty falują od 500 do 1000 i mocno telepie silnikiem. Po około 30 sekundach wzrastają obroty do 1200 i stopniowo spadają. Od tego momentu silnik pracuje równo. I to koniec problemów do kolejnego porannego odpalenia. W chwili występowania problemów potrafi zakopcić.
    1.6 mpi lpg stag na gwarancji. Nowe przewody, nowe świece, głowica po sprawdzeniu szczelności, silnik 5tys po wymianie pierścieni.

    Zostaw komentarz:


  • peter221
    odpowiedział(a)
    ja dałem 320 rzekomo była w oryginale. mechanik za robotę mi nie policzył, bo sknocił diagnozę przewodów. jaki masz przebieg, silnik i objawy?

    Zostaw komentarz:


  • tomski81
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez peter221 Zobacz wpis
    temat do zamknięcia, winna była cewka zapłonowa, dzięki wszystkim za support
    Jaki mniej więcej koszt wymiany cewki, mam bardzo podobne objawy

    Zostaw komentarz:


  • peter221
    odpowiedział(a)
    temat do zamknięcia, winna była cewka zapłonowa, dzięki wszystkim za support

    Zostaw komentarz:


  • peter221
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez yunior81 Zobacz wpis


    Czrnowidztwo nie ma tu nic do rzeczy , jeśli część wadliwa została wymieniona na nową/sprawna to musi działać.
    narazie wszystko hula, ale potwierdzę jeszcze po pierwszym odpaleniu przy temperaturze bliżej zera
    tymczasem srebrna kura stoi pod prostownikiem

    Zostaw komentarz:


  • yunior81
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez peter221 Zobacz wpis
    wolę nie zapeszać, zobaczymy jak odpali przy -2 pod chmurką

    Czrnowidztwo nie ma tu nic do rzeczy , jeśli część wadliwa została wymieniona na nową/sprawna to musi działać.

    Zostaw komentarz:


  • peter221
    odpowiedział(a)
    Przy okazji dziś zajechałem z prawie nowym(niespełna rocznym) akumulatorem do sprawdzenia, bo skoda bardzo ciężko kręci po nocy, badający stwierdził, ze trzeba naładować akumulator prostownikiem, bo skody „słabo ładują”, mam napięcie „13,8 zamiast 14”. Z drugiej strony sugerował coś z alternatorem.

    Zostaw komentarz:


  • peter221
    odpowiedział(a)
    wolę nie zapeszać, zobaczymy jak odpali przy -2 pod chmurką

    Zostaw komentarz:


  • yunior81
    odpowiedział(a)
    Jesli zadziałało to juz powinno byc git.

    Zostaw komentarz:


  • peter221
    odpowiedział(a)
    Poranna przejażdżka, nie mam do czego się przyczepić. dziś było 6,5 stopnia czekam na niższe temperatury zewnętrzne.

    Zostaw komentarz:


  • peter221
    odpowiedział(a)
    jutro rano test generalny. obejrzałem te stare przewody, rzekomo podróbki, mają oznaczenie bremi 13307a5, nie znalazłem na google nigdzie do kupienia tego typu przewodów, owszem bremi są, ale nie z tym oznaczeniem

    Zostaw komentarz:


  • yunior81
    odpowiedział(a)
    Napisz jakie efekty po wymianie cewki.

    Zostaw komentarz:


  • peter221
    odpowiedział(a)
    yunior81 mechanik dziś został zawieziony do mojej skody rano, odpalił ją osobiście i orkiestra iskier od razu po odpaleniu. dziś wymieni cewkę, stwierdził, że nie płacę za robociznę. dzięki za dobre chęci.

    Zostaw komentarz:


  • yunior81
    odpowiedział(a)
    peter221 , dlaczego uparcie nie chcesz sprawdzić tej cewki, skoro wszystko na nią wskazuje ? Na twoim miejscu zaczął bym od zrobienia porządku z układem zapłonowym bo kuleje aż miło a potem porządne wystrojenie instalacji przy pomocy sondy AFR i autko będzie śmigało.

    p.s. nie wiem do jakich ty mechaników prowadzisz tą Skodę ale skoro nie potrafia naprawić banalnych usterek w jednym z najprostszych silników z grupy VAG to ja bym ich na twoim miejscu olał i to szybko bo szkoda zdrowia i pieniędzy na debili. Jeżeli nie masz od kogo pozyczyć cewki to moge podesłać ci swoja, nową ( jeden dzień na samochodzie ) na próbe bo i tak leży i zajmuje miejsce.

    Zostaw komentarz:


  • peter221
    odpowiedział(a)
    ostatnia naprawa 7.12
    1. wymienione przewody WN na Beru
    2. wyczyszczona przepustnica + adaptacja
    3. nieszczelna odma - rzekomo podklejona

    Mechanik deklarował, że jeździł na zimnym - brak objawów. Na drugi dzień jeździł mój brat - zero objawów. Ja wsiadłem dziś wieczorem -0,5st, auto stało ponad dobę, auto nie jedzie, dusi się przy każdej próbie dodania gazu. Z dodatkowych objawów zauważyłem (były przed naprawą)
    1. bardzo słaby kręci mi akumulator (roczny 450mAh z Norauto - wstawili mi taki słaby, a ja sam nie dopilnowałem)
    2. przy duszeniu się auta miga kontrolka Check Engine, ale nie zapala się na stałe. zapala się kontrolka ASR i pod radiem na stałe zapala się napis ASR OFF. Po zgaszeniu auta wszystkie kontrolki gasną, brak błędów przy próbie sczytania skanerem mini VAG

    Jutro jedzie z powrotem do warsztatu.

    Zostaw komentarz:


  • Loper
    odpowiedział(a)
    wszstko można podrobić.
    skoro niedawno wymieniałeś to jedź do tego u którego wymieniałeś I niech naprawia I oddaje ci kase

    Zostaw komentarz:


  • peter221
    odpowiedział(a)
    wstępna diagnoza drugiego mechanika: przewody wysokiego napięcia, które niedawno wymieniłem!!! okazały się, cytuję, "podróbkami". spotkaliście się z czymś takim?

    Zostaw komentarz:


  • peter221
    odpowiedział(a)
    wczoraj znów to samo po napisaniu posta, naprawdę, ta kupa blachy i elektroniki wyczuwa, co o niej mówię
    w następny wtorek jedzie do mechanika, zostanie pewnie do piątku. przy okazji zgłoszę potrzebę przeczyszczenia przepustnicy, bo chyba jeszcze nie miała, a dość często podwieszają się jej obroty.

    Zostaw komentarz:


  • Loper
    odpowiedział(a)
    Z mojego doświadczenia nic samo się nie naprawia.
    Moja rada: sprawdź szczelność cylindrów.

    Zostaw komentarz:


  • peter221
    odpowiedział(a)
    Jak narazie ostatnie 3 dni Octavia jest grzeczna jak małe dziecko. Czekam na powrót objawów

    Zostaw komentarz:


  • Loper
    odpowiedział(a)
    Miałem podobne objawy wypadania zapłonu przy wypalonym gnieździe zaworu. Oczywiście cudowanie z cewkami świecami i innymi rzeczami nic nie dało. Sprawdź szczelność cylindrów.


    Zostaw komentarz:


  • Przemek_i
    odpowiedział(a)
    Weź od jakiegoś znajomego z auta bez objawów cewkę i załóż wieczorem. Rano zapal i się przejedź. I masz 100% pewności a z cewką nie ma tak wiele kręcenia.

    Zostaw komentarz:

Pracuję...