Witam, mam problem a w zasadzie parę problemów. Pierwsza sprawa, samochód ciężko odpala, jeżdzę nim codziennie do pracy 70km, akumulator ma pół roku, auto jeździ nagrzewa się dobrze a dzień w dzień to samo czyli ciężki rozruch.
Druga sprawa, ubytek płynu chłodzącego, płyn nie wraca do zbiornika, po zgaszeniu samochodu węże są twarde i płyn dopiero wraca po odkręceniu korka podczas którego wydobywa się dźwięk psssst w dodatku śmierdzi spalenizna i trzeba dolewać co kilka dni. Podejrzewam głowicę ale rok temu była kapitalka silnika w tym nowa głowica i nie wiem co się dzieje.
Trzecia sprawa jak w temacie, od 2 dni samochód zaczął dymić podejrzanie na niebiesko, dymi zaraz po odpaleniu rano a nawet gdy jest już nagrzany to po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu dalej przez chwile dymi właśnie na niebiesko, czy to mogą być wtryskiwacze?
Zwracam się o pomoc w tej sprawie bo już nie mam sił co do tego auta, w czwartek jedzie do mechanika na przegląd tego feralnego silnika i martwię się że będzie to kosztowna sprawa.
Dodam jeszcze że samochód ma 174000km przebiegu, dziękuje z góry za odpowiedzi i pozdrawiam.
Druga sprawa, ubytek płynu chłodzącego, płyn nie wraca do zbiornika, po zgaszeniu samochodu węże są twarde i płyn dopiero wraca po odkręceniu korka podczas którego wydobywa się dźwięk psssst w dodatku śmierdzi spalenizna i trzeba dolewać co kilka dni. Podejrzewam głowicę ale rok temu była kapitalka silnika w tym nowa głowica i nie wiem co się dzieje.
Trzecia sprawa jak w temacie, od 2 dni samochód zaczął dymić podejrzanie na niebiesko, dymi zaraz po odpaleniu rano a nawet gdy jest już nagrzany to po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu dalej przez chwile dymi właśnie na niebiesko, czy to mogą być wtryskiwacze?
Zwracam się o pomoc w tej sprawie bo już nie mam sił co do tego auta, w czwartek jedzie do mechanika na przegląd tego feralnego silnika i martwię się że będzie to kosztowna sprawa.
Dodam jeszcze że samochód ma 174000km przebiegu, dziękuje z góry za odpowiedzi i pozdrawiam.
Komentarz