witam ,chciałem sprawdzić w nowym nabytku pompowtryski .Silnik 1.9ttdi 105km 260 tyś nalotu . Sytuacja wygląda ,iż delikatnie telepie silnikiem na biegu jałowym ,więc postanowiłem sprawdzić pompowtryski .
A więc : Na rozgrzanym 80-90stopni
blok pomiarowy 003
1)0.40
2)2.10
3)1.0
4)07
Parametry delikatnie skakały to wiadome .Lecznie podoba mi się zbytnio 2 cylinder bo waha się około 2.2/2.0
Nastepnie sprawdzilem blok pomiarowy 018
Wszystkie odd 1) do 4) =0
Następnie 023 tylko na biegu jałowym
1)89,0
2)100,0
3)110,0
4)86,0
st
Czy pomiar w bloku pomiarowym 023 jest okey ? Fakt ,faktem ,gdzieś wyczytałem ,że ten pomiar trzeba mierzyć przy 3000rmp a ja sprawdzałem na biegu jałowym
Dojdźmy do kątu zapłonu
A więc grupa :004
4) -5,88 stopni KW
To chyba zbyt dużo ?
Proszę o zweryfikowanie .
A więc : Na rozgrzanym 80-90stopni
blok pomiarowy 003
1)0.40
2)2.10
3)1.0
4)07
Parametry delikatnie skakały to wiadome .Lecznie podoba mi się zbytnio 2 cylinder bo waha się około 2.2/2.0
Nastepnie sprawdzilem blok pomiarowy 018
Wszystkie odd 1) do 4) =0
Następnie 023 tylko na biegu jałowym
1)89,0
2)100,0
3)110,0
4)86,0
st
Czy pomiar w bloku pomiarowym 023 jest okey ? Fakt ,faktem ,gdzieś wyczytałem ,że ten pomiar trzeba mierzyć przy 3000rmp a ja sprawdzałem na biegu jałowym
Dojdźmy do kątu zapłonu
A więc grupa :004
4) -5,88 stopni KW
To chyba zbyt dużo ?
Proszę o zweryfikowanie .
Komentarz