Witam i poproszę o pomoc. Podobny temat już niedawno był, ale dotyczył silnika 2,0 więc zakładam nowy.
Objawy są następujące: Podczas przyspieszania, w zakresie obrotów od ok. 1,5 tys. do ok. 2,5 tys. auto szarpie, przerywa, nie rozpędza się płynnie, nie czuć "mocy", tak jakby coś było zatkane, przytkane. Dzieje się tak na każdym biegu, na zimnym i na ciepłym silniku. Objawy nie występują zawsze, kiedyś pojawiały się rzadziej, a ostatnio co raz częściej. Raz nawet było niebezpiecznie, kiedy trzeba było się szybko włączyć do ruchu, a tu skoda nie idzie i tamuje ruch. Samochód 2009 rok i 111 tys. km. przebiegu.
Pierwszą sprawą była wymiana filtra paliwa, ale to nie pomogło.
Pomiar wtrysków:
inij.jpg
Dodatkowo: Od czasu do czasu (nieregularnie, czasem co kilka, czasem co kilkadziesiąt kilometrów) zapala się na szafie pomarańczowa kontrolka sprężynka, która po wyłączeniu zapłonu znika. Odczyt błędów z VCDS jest następujący:
Address 01: Engine Labels: 03L-906-023-CAY.clb
Control Module Part Number: 03L 906 023 AG HW: 03L 906 023 AG
Component and/or Version: 1,6l R4 CR td H23 5697
Software Coding: 00114014032400080000
Work Shop Code: WSC 31414 790 00001
ASAM Dataset: EV_ECM16TDI02103L906023AG 001003 (SK35)
VCID: 6BD3B1F7820722465EF-803E
2 Faults Found:
7334 - Mass Air Flow during Regeneration too Low
P145E 00 [167] - -
MIL ON - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 111462 km
Date: 2093.14.15
Time: 16:57:33
7329 - Mass Air Flow Sensor (G70)
P0101 00 [167] - Implausible Signal
MIL ON - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 111463 km
Date: 2093.14.15
Time: 16:58:22
Readiness: 0000 0000
Objawy są następujące: Podczas przyspieszania, w zakresie obrotów od ok. 1,5 tys. do ok. 2,5 tys. auto szarpie, przerywa, nie rozpędza się płynnie, nie czuć "mocy", tak jakby coś było zatkane, przytkane. Dzieje się tak na każdym biegu, na zimnym i na ciepłym silniku. Objawy nie występują zawsze, kiedyś pojawiały się rzadziej, a ostatnio co raz częściej. Raz nawet było niebezpiecznie, kiedy trzeba było się szybko włączyć do ruchu, a tu skoda nie idzie i tamuje ruch. Samochód 2009 rok i 111 tys. km. przebiegu.
Pierwszą sprawą była wymiana filtra paliwa, ale to nie pomogło.
Pomiar wtrysków:
inij.jpg
Dodatkowo: Od czasu do czasu (nieregularnie, czasem co kilka, czasem co kilkadziesiąt kilometrów) zapala się na szafie pomarańczowa kontrolka sprężynka, która po wyłączeniu zapłonu znika. Odczyt błędów z VCDS jest następujący:
Address 01: Engine Labels: 03L-906-023-CAY.clb
Control Module Part Number: 03L 906 023 AG HW: 03L 906 023 AG
Component and/or Version: 1,6l R4 CR td H23 5697
Software Coding: 00114014032400080000
Work Shop Code: WSC 31414 790 00001
ASAM Dataset: EV_ECM16TDI02103L906023AG 001003 (SK35)
VCID: 6BD3B1F7820722465EF-803E
2 Faults Found:
7334 - Mass Air Flow during Regeneration too Low
P145E 00 [167] - -
MIL ON - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 111462 km
Date: 2093.14.15
Time: 16:57:33
7329 - Mass Air Flow Sensor (G70)
P0101 00 [167] - Implausible Signal
MIL ON - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 111463 km
Date: 2093.14.15
Time: 16:58:22
Readiness: 0000 0000
Komentarz