Pomiar wtrysków

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • ver8
    Drive
    • 2015
    • 72
    • Octavia II (1Z3)
    • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

    #26
    Zamieszczone przez Kropek Zobacz wpis
    moje informacje pochodzą bezpośrednio z salonu Skody
    z całym szacunkiem dla twojego informatora ale to, że pracuje w salonie to nic nie znaczy, on wie tylko tyle co ma napisane w ElasWin, wątpię aby często wymieniali wtryski i mieli auta które mają przebieg 200tys., najlepsze info byłoby od kogoś co na co dzień zajmuje się regeneracją takich wtryskiwaczy, bardzo bym chciał usłyszeć taką opinię z potwierdzonego źródła

    wracając do tematu, ja spotkałem się z taką opinią, od kogoś kto niby naprawia takie wtryskiwacze (niestety tylko z internetu), że takie patrzenie na Injection amount deviation to wróżenie z fusów i żeby mieć pewność, że wtryskiwacz jest OK, trzeba go wrzucić na stół naprawczy i zbadać,
    miałoby to logiczny sens, ponieważ porównanie 4 wartości Injection amount deviation dla ECU silnika i ewentualne wygenerowanie błędu jakby było coś nie tak, jest tak trywialne, że pół-debil programista mógłby napisać taki kod w 3 minuty, więc zapewne gdyby doszło do jakiś problemów, które można byłoby zdiagnozować po Injection amount deviation to dostalibyśmy błąd na desce rozdzielczej
    Ostatnio edytowany przez ver8; 39928.

    Komentarz

    • krzynol
      RS
      S_OCP Member
      • 2007
      • 10990
      • Superb II combi (3T5)
      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
      • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

      #27
      dokładnie tak, rzut oka na korekcje dawki jest tylko początkiem diagnozy, jak na tej podstawie mamy podejrzenia co do wtrysków, to idą one najpierw na stół do sprawdzenia
      ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
      ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
      poprzednie modele:
      ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
      ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
      O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

      Komentarz

      • Kropek
        Drive
        • 2017
        • 73
        • Octavia II combi (1Z5)
        • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

        #28
        ok rozumiem, ja tylko napisałem to co usłyszałem w salonie, jaka jest norma fabryczna. U mnie przy pomiarze korelacja na wszystkich wyszła w granicy 1 , nie wiem jak u Was. Przebieg 190 000 km

        Komentarz

        • krzysiekr1
          Ambiente
          • 2016
          • 114
          • Octavia I (1U2)
          • AXR 1.9 TDI PD 101 KM

          #29
          Kropek
          Suma korekcji powinna być jak najbliższa zeru. Masz jakieś screeny? Najlepszy byłby log z vcds/vag.
          @omega2010
          Jesteś w stanie zrobić logi? Jeśli tak, to sprawdź kilkukrotnie blog pomiarowy nr. 13, na rozgrzanym silniku, na pierwszym biegu, od dolnej granicy obrotów do 3 tyś.

          Komentarz

          • Kropek
            Drive
            • 2017
            • 73
            • Octavia II combi (1Z5)
            • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

            #30
            niestety nie posiadam nic takiego

            Komentarz

            • krzynol
              RS
              S_OCP Member
              • 2007
              • 10990
              • Superb II combi (3T5)
              • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
              • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

              #31
              krzysiekr1, coś mylisz pojęcia, blok 13 to dla pompowtrysków, w common railu są rozszerzone bloki pomiarowe
              ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
              ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
              poprzednie modele:
              ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
              ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
              O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

              Komentarz

              Pracuję...