Witam,
Mam problem z moja Octavia 2.0 TDI CR CFHC 2010. Chodzi o to, że od jakiegoś czasu podczas przyśpieszania odczuwam pewne drgania. Dodam, że koła wyważone, wymienione koło dwumasowe (z powodu wady fabrycznej fabrycznego zestawu Sachs- przetarcie obudowy skrzyni biegów). Drgania występują na 3,4,5,6 biegu, na 1 i 2 nie ma wibracji.
Po przeczytaniu wielu wątków i sprawdzeniu VCDS, okazało się, że wtryski trochę niedomagają. Korekty wyglądają następująco : cyl1:-0.59, cyl2:-0.18, cyl3: 0.39, cyl4: 0.38. Postanowiłem, że kupie używane wtryski po małym przebiegu. Kupiłem wtryski (teoretycznie) po przebiegu ok 50kkm. Okazało się, że dają gorsze korekty, tj.:cyl1: 0.36, cyl2.:0.85, cyl3.:-0.59, cyl4.:-0.62. Objawy po wymianie nie ustąpiły.
Dodam, że przebieg auta obecnie to 284 500 km.
Proszę o pomoc co robić, bo obawiam się, że jeżeli będe jeździł z takimi wibracjami to uszkodzę nowe koło dwumasowe.
A po drugie jeżdżenie z takimi wibracjami jest strasznie denerwująca
Mam problem z moja Octavia 2.0 TDI CR CFHC 2010. Chodzi o to, że od jakiegoś czasu podczas przyśpieszania odczuwam pewne drgania. Dodam, że koła wyważone, wymienione koło dwumasowe (z powodu wady fabrycznej fabrycznego zestawu Sachs- przetarcie obudowy skrzyni biegów). Drgania występują na 3,4,5,6 biegu, na 1 i 2 nie ma wibracji.
Po przeczytaniu wielu wątków i sprawdzeniu VCDS, okazało się, że wtryski trochę niedomagają. Korekty wyglądają następująco : cyl1:-0.59, cyl2:-0.18, cyl3: 0.39, cyl4: 0.38. Postanowiłem, że kupie używane wtryski po małym przebiegu. Kupiłem wtryski (teoretycznie) po przebiegu ok 50kkm. Okazało się, że dają gorsze korekty, tj.:cyl1: 0.36, cyl2.:0.85, cyl3.:-0.59, cyl4.:-0.62. Objawy po wymianie nie ustąpiły.
Dodam, że przebieg auta obecnie to 284 500 km.
Proszę o pomoc co robić, bo obawiam się, że jeżeli będe jeździł z takimi wibracjami to uszkodzę nowe koło dwumasowe.
A po drugie jeżdżenie z takimi wibracjami jest strasznie denerwująca
Komentarz