Witam,
Użyłem ale nie wyskoczyło nic w moim temacie. Na początek, może istotne, pacjent to Octavia 2, ale silnik znany z Touran 2.0TDI, czyli BMM. Wymieniłem dwa miesiące temu termostat, bo stary blokował się i był w pozycji otwartej. Układ wypłukany płukaną do chłodnic z serii Liqui-Moly. I od jakiegoś czasu, sporadycznie, zaczyna mi podciekać z tej rurki przed termostatem, bliżej bloku. Po sobotniej jeździe autostradowej, ubyło mi około 0,5l.
Pytanie, jak zabrać się za naprawę? Jakie części? Etki niestety nie mam. Prośba o pomoc, cokolwiek bo czeka mnie dłuższa wyprawa a nie chciałbym wzywać assistance
Dziękuję!
Użyłem ale nie wyskoczyło nic w moim temacie. Na początek, może istotne, pacjent to Octavia 2, ale silnik znany z Touran 2.0TDI, czyli BMM. Wymieniłem dwa miesiące temu termostat, bo stary blokował się i był w pozycji otwartej. Układ wypłukany płukaną do chłodnic z serii Liqui-Moly. I od jakiegoś czasu, sporadycznie, zaczyna mi podciekać z tej rurki przed termostatem, bliżej bloku. Po sobotniej jeździe autostradowej, ubyło mi około 0,5l.
Pytanie, jak zabrać się za naprawę? Jakie części? Etki niestety nie mam. Prośba o pomoc, cokolwiek bo czeka mnie dłuższa wyprawa a nie chciałbym wzywać assistance
Dziękuję!
Komentarz