Podciekający płyn przy termostacie BMM

Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • polus0
    Classic
    • 2015
    • 17
    • Octavia II combi (1Z5)
    • BMM 2.0 TDI 140 KM

    Podciekający płyn przy termostacie BMM

    Witam,
    Użyłem ale nie wyskoczyło nic w moim temacie. Na początek, może istotne, pacjent to Octavia 2, ale silnik znany z Touran 2.0TDI, czyli BMM. Wymieniłem dwa miesiące temu termostat, bo stary blokował się i był w pozycji otwartej. Układ wypłukany płukaną do chłodnic z serii Liqui-Moly. I od jakiegoś czasu, sporadycznie, zaczyna mi podciekać z tej rurki przed termostatem, bliżej bloku. Po sobotniej jeździe autostradowej, ubyło mi około 0,5l.
    Pytanie, jak zabrać się za naprawę? Jakie części? Etki niestety nie mam. Prośba o pomoc, cokolwiek bo czeka mnie dłuższa wyprawa a nie chciałbym wzywać assistance
    Dziękuję!
    Załączone pliki
  • Maicroft
    Moderator
    S_OCP MemberModeratorr
    • 2004
    • 25757
    • Audi

    #2
    Tam jest krociec tylko i waz patrzac na obrazek. Sciagnac, oczyscic, zalozyc nowa opaske zaciskowa sprezysta. Czasem mozna uciac troche waz. O ile podcieka to z tego miejsca na 100%. Bo nie cieknie to spod termostatu.
    Spritmonitor.de

    Komentarz

    • polus0
      Classic
      • 2015
      • 17
      • Octavia II combi (1Z5)
      • BMM 2.0 TDI 140 KM

      #3
      Oj, chyba jednak źle widać. Miejsce podciekania jest po lewej stronie w tym prostokącie. Nie spod tej opaski zaciskowej. Sprzed termostatu wychodzi króciec, na nim jest wąż a na wężu brak opaski i nawet nie widać żeby tam coś było. Wąż nie jest na sztywno na nim bo delikatne ruchy można wykonać. No nic, założę opaskę zaciskową, może to coś pomoże. Inaczej bańka 50 litrów w bagażnik i jazda:-)

      Komentarz

      • polus0
        Classic
        • 2015
        • 17
        • Octavia II combi (1Z5)
        • BMM 2.0 TDI 140 KM

        #4
        Usterka usunięta. Pod termostat wchodzi rurka która zakończona jest oringiem. Ta rurka ma kształt litery L. Miał być wymieniany sam oring, ale okazało się że rurka w wykonaniu plastikowym nie wytrzymała próby czasu i ma pęknięcia na jednym z końców. Wymagana wymiana całej rurki.

        Temat można zamknąć.

        Komentarz

        Pracuję...