Panowie, tematy były już poruszane, ale wątki są na tyle porozrzucane po nich, że trudno się w tym poruszać. Rodzajów 1,9 TDI jest bardzo dużo - czym można się zainteresować aby BEZPROBLEMOWO zaimplementować w miejsce BXE
W moim silniku co prawda nie było problemu z panewkami, ale i tak muszę go wymienić, a nie chcę trafić na taki w którym problem ten może nie dopaść
W moim silniku co prawda nie było problemu z panewkami, ale i tak muszę go wymienić, a nie chcę trafić na taki w którym problem ten może nie dopaść
- jakie są możliwe do przełożenia BEZ przeróbek
- jakie są możliwe do przełożenia Z przeróbkami - super byłoby gdyby była informacja co trzeba zmodyfikować
- jakich nie można przełożyć, lub nie warto ze względu na ich inną specyfikę, lub wady konstrukcyjne jak w przypadku BXE
| BSU | 75KM przy 4000obr/min |
| BRU, BXF, BXJ | 90KM przy 4000obr/min |
| ANU | 90KM przy 4000obr/min |
| ATD, AXR, BEW, BMT | 101KM przy 4000obr/min |
| AVB, AVQ | 101KM przy 4000obr/min |
| BSW | 105KM przy 4000obr/min |
| BJB, BKC, BLS, BSV, BXE | 105KM przy 4000obr/min |
| BPZ | 116KM przy 4000obr/min |
| AJM | 116KM przy 4000obr/min |
| ATJ, AUY, BVK | 116KM przy 4000obr/min |
| AWX | 130KM przy 4000obr/min |
| ASZ, AVF, BLT | 130KM przy 4000obr/min |
| ARL, BTB | 150KM przy 4000obr/min |
| BPX, BUK | 160KM przy 3750obr/min |
Komentarz