Panowie, tematy były już poruszane, ale wątki są na tyle porozrzucane po nich, że trudno się w tym poruszać. Rodzajów 1,9 TDI jest bardzo dużo - czym można się zainteresować aby BEZPROBLEMOWO zaimplementować w miejsce BXE
W moim silniku co prawda nie było problemu z panewkami, ale i tak muszę go wymienić, a nie chcę trafić na taki w którym problem ten może nie dopaść
W moim silniku co prawda nie było problemu z panewkami, ale i tak muszę go wymienić, a nie chcę trafić na taki w którym problem ten może nie dopaść
- jakie są możliwe do przełożenia BEZ przeróbek
- jakie są możliwe do przełożenia Z przeróbkami - super byłoby gdyby była informacja co trzeba zmodyfikować
- jakich nie można przełożyć, lub nie warto ze względu na ich inną specyfikę, lub wady konstrukcyjne jak w przypadku BXE
BSU | 75KM przy 4000obr/min |
BRU, BXF, BXJ | 90KM przy 4000obr/min |
ANU | 90KM przy 4000obr/min |
ATD, AXR, BEW, BMT | 101KM przy 4000obr/min |
AVB, AVQ | 101KM przy 4000obr/min |
BSW | 105KM przy 4000obr/min |
BJB, BKC, BLS, BSV, BXE | 105KM przy 4000obr/min |
BPZ | 116KM przy 4000obr/min |
AJM | 116KM przy 4000obr/min |
ATJ, AUY, BVK | 116KM przy 4000obr/min |
AWX | 130KM przy 4000obr/min |
ASZ, AVF, BLT | 130KM przy 4000obr/min |
ARL, BTB | 150KM przy 4000obr/min |
BPX, BUK | 160KM przy 3750obr/min |
Komentarz