Brak mocy 2.0 140km silnik BKD

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • RadekJa
    Classic
    • 2018
    • 4
    • Octavia II combi (1Z5)
    • BKD 2.0 TDI 140 KM

    Brak mocy 2.0 140km silnik BKD

    Witam. Mam problem z brakiem mocy. W czasie jazdy wyłącza się turbina. Po zgaszeniu i ponownym rozruchu problem na chwilę znika.
    Dodam że mam turbinę po gruntownej regeneracji niecały rok temu i wymieniony map sensor. I dalej to samo.
    Jakieś sugestie co jeszcze trza sprawdzić/gdzie szukać?
  • krzygaj
    Rider
    • 2008
    • 627
    • Octavia II (1Z3)
    • BKD 2.0 TDI 140 KM

    #2
    hmmm...:
    1. Regeneracja zrobiona niewłaściwie lub ponownie się zapuściła
    2. Do wyregulowania/sprawdzenia gruszka
    3. Zobacz co mówi komputer
    4. Zrób logi dynamiczne
    Moja Skodzina

    Skoda Octavia II -
    Opel Astra III -

    Komentarz

    • orzel720
      RS
      S_OCP Member
      • 2004
      • 2268
      • Superb III (3V3)

      #3
      Tak jak pisze krzygaj - od czasu regeneracji jak jeżdzono? U mnie też tak było w czerwcu (też mam BKD) i przyczyna była w zapieczeniu kierowniczek w turbo dodatkowo gruszka była już zużyta - wymiana gruchy +czyszczenie turbo i teraz rakieta

      Komentarz

      • RadekJa
        Classic
        • 2018
        • 4
        • Octavia II combi (1Z5)
        • BKD 2.0 TDI 140 KM

        #4
        Jeździ głównie żona i bardzo dużo. Ide zaraz pod kompa jeszcze raz podłączyć jak coś wyskoczy to dam znać

        Komentarz

        • orzel720
          RS
          S_OCP Member
          • 2004
          • 2268
          • Superb III (3V3)

          #5
          Ale jeżdzi trasy daje "co nieco" w turbo czy pyrka sobie po mieście i nieprzedmuchuje ?

          Komentarz

          • krzygaj
            Rider
            • 2008
            • 627
            • Octavia II (1Z3)
            • BKD 2.0 TDI 140 KM

            #6
            Raz na jakiś czas musi dostać w przysłowiową "piz..." - tj np podczas wyprzedzania but w podłogę i przeciągnąć pod 3500-4000 obr - by kierowniczki turbiny pracowały w pełnym zakresie
            Moja Skodzina

            Skoda Octavia II -
            Opel Astra III -

            Komentarz

            • RadekJa
              Classic
              • 2018
              • 4
              • Octavia II combi (1Z5)
              • BKD 2.0 TDI 140 KM

              #7
              To tak. Autem jeździ się dość dynamicznie. Po podłączeniu komputera pojawia się błąd 18 000 - czujnik barometryczny BARO lub podciśnienie MAP sygnał nieprawidłowy.
              Po wykasowaniu błędu, zgaszeniu silnika i po tylko załączeniu zapłonu błąd pojawia się znów.

              Komentarz

              • krzynol
                RS
                S_OCP Member
                • 2007
                • 10990
                • Superb II combi (3T5)
                • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                #8
                podłącz VCDS i podaj błędy, bo to chyba jest z jakiegoś 3w1 programu
                ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                poprzednie modele:
                ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                Komentarz

                Pracuję...