Nierówna praca na biegu jałowym na benzynie 1.6 BSE+lpg

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Przemek_i
    RS
    • 2012
    • 3237
    • Octavia II combi (1Z5)
    • AKL 1.6 MPI 101 KM
    • BSE 1.6 MPI 102 KM

    #26
    Da sie podnieść ale do pierwszego skasowania błędów. Aby to zrobić trwale zostaje tylko ASO.

    ...Moje Cappuccino MPi...

    jest jeszcze Fabia 2 FL 1.2 MPi + LPG
    sprzedana O1 1.6 MPI AKL + LPG
    wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"

    Komentarz

    • michumal
      Ambiente
      • 2017
      • 142
      • Octavia II (1Z3)
      • BSE 1.6 MPI 102 KM

      #27
      Dobra, bo się znowu trochę rozjeżdżamy...
      Wiem, że zasada jest taka, żeby zrobić porządek na benzynie i dopiero robić gaz. Z tym że ja mam problem na benzynie. W zasadzie problem, to za dużo powiedziane. Mam tylko albo aż szarpanie na wolnych obrotach (co ponoć ma każdy BSE) i do tego dużą korektę na lambdzie (w sumie to nie wiem, czy dużą czy małą 17% to dużo?). Lubię jak w aucie wszystko chodzi tak jak powinno. Wiem, że nawet zrobienie wtrysków może nie pomóc na szarpanie silnika, ale mam nadzieję, że lambda się uspokoi. Gazu nie chcę ruszać, bo jest wszystko dobrze.
      Nie będę szukał lewego powietrza skoro na gazie chodzi ok. Korekty na gazie na lambdzie są ok +3 i -3.
      Moje pytania:
      1. Czy na benzynie korekta na lambdzie -17% i +3% jest ok, czy świadczy to o preblemie z wtryskiwaczem/wtryskiwaczami i trzeba to zrobić?
      2. Czy poszczególne wtryskiwacze mają sowją korektę w kompie?
      3. Czy zrobić regenerację wtryskiwaczy? 65 PLN/szt. co daje 260 + przesyłka za komplet, czy to olać? Ponoć powyżej 20% zapali się kontrolka check.

      Ktoś coś podpowie w temacie?

      Komentarz

      • Przemek_i
        RS
        • 2012
        • 3237
        • Octavia II combi (1Z5)
        • AKL 1.6 MPI 101 KM
        • BSE 1.6 MPI 102 KM

        #28
        Jak w grupie 32 w silniku masz korekty -17% tą zmieniającą się - krótką i +3% tą która się zmienia raz na 25-30km (długookresowa) to bym się tym nie przejmował. Jakby coś byo nie tak to byś miał Check na blacie i kompletnie rozjechane korekty na LPG.
        Ja bym zalał do benzyny Liqiy moly do czyszczenia układu paliwowego.
        Może po prostu któryś wtrysk benzyny jest przytkany i leje i trzeba go podczyścić. 50 pln to nie jest dużo a znajomy pracujacy w motoryzacyjnym już kilka aut tym uratował.

        To tylko moje zdanie. Zawsze staram się szukać prostych rozwiązań.

        ...Moje Cappuccino MPi...

        jest jeszcze Fabia 2 FL 1.2 MPi + LPG
        sprzedana O1 1.6 MPI AKL + LPG
        wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"

        Komentarz

        Pracuję...