Czy to padajaca turbina ?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • lukasz921
    Classic
    • 2014
    • 37

    Czy to padajaca turbina ?

    Witam ,
    Dzisiaj samochod stracil moc. Pomogło wyłączenie zapłonu i ponowne odpalenie. Przeskanowalem go kabelkiem i jest problem chyba z turbiną ? Czy cos ewentualnie jeszcze mogę zweryfikować? Czy przygotować się na regeneracje ? Silnik 1.9 TDI Bxe

    Poniżej błąd:

    1 Fault Found:

    000564 - Boost Pressure Regulation
    P0234 - 000 - Limit Exceeded (Overboost Condition) - Intermittent
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00110000
    Fault Priority: 0
    Fault Frequency: 4
    Reset counter: 255
    Mileage: 382859 km
    Time Indication: 0
    Date: 2000.00.00
    Time: 16:32:31

    Freeze Frame:
    RPM: 2415 /min
    Speed: 112.0 km/h
    Load: 87.5 %
    Voltage: 14.14 V
    Bin. Bits: 11000000
    Absolute Pres.: 2029.8 mbar
    Absolute Pres.: 2448.0 mbar

  • lukasz921
    Classic
    • 2014
    • 37

    #2
    Dolaczam logi dynamiczne grupy 11

    Komentarz

    • lukasz921
      Classic
      • 2014
      • 37

      #3
      a moze to byc tzw.gruszka ?

      Komentarz

      • hokuspokus78
        Classic
        • 2016
        • 20
        • Volkswagen
        • AMD 1.4 MPI 60 KM
        • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM
        • CJZB 1.2 TSI 86 KM

        #4
        miałem podobnie od 2K do 2,5K szok a potem cisza... turbo do regeneracji
        Skoda locuta, causa finita

        Komentarz

        • lukasz921
          Classic
          • 2014
          • 37

          #5
          Dzieki za cenne wskazowki . A kojarzycie jak w w Octavii II wyciagnac turbo ? OD dołu ?Duzo trzeba demontowac ?

          Komentarz

          • lukasz921
            Classic
            • 2014
            • 37

            #6
            ok znalazlem manual . CZy faktycznie trzeba odpiąć półoś ?

            Komentarz

            • lukasz921
              Classic
              • 2014
              • 37

              #7
              ok to wydarlem turbine, Chyba sądwa uszkodzenia sztanga nie chodzi w pełnym zakresie więc pewnie do czyszczenia. Oraz gruszka zachowuje sie jak kastaniety wysypuje sie z niej piasek i wypadlo oczko metalowe ktore zaklada sie na sztange. Podejrzewam że geometria stała a gruszka probowala ruszac sztange tak az sie uszkodzila. Ale piasek dobrze o niej tezz nie swiadczy. Rozumiem że moge sprobowac wyczyscic geometrina i wymienic gruszke i to wystarczy ? Gruszke da sie jakos ustawic na podobienstwo starej czy trzeba jechac do kogos wakumetrem i pompka ?

              Komentarz

              • Pietrek86k
                Drive
                • 2018
                • 94
                • Octavia II (1Z3)
                • BGU 1.6 MPI 102 KM

                #8
                Kierownice w turbo możesz rozruszac recznie? Ustawiasz długość sruby mniej wiecej jak starej . Logujesz 11 dynamiczny. I w zależności czy pompuje za dużo czy za mało wtedy korygujesz długość śruby wydłużając lub skrwcajac ( średnio co 0.5 - 1 obrót w odpowiednią stronę .
                Nie daj się naciągnąć na regenerację W 80% wina leży po stronie gruszki A pozostałych w 19% w zapieczonych kierownicach i czyszczenie za 250 zl wystarcza

                Komentarz

                Pracuję...