Witam, miesiąc temu pojawiła mi się żółta kontrolka składu spalin. Pojechałem na diagnostykę i wyszły takie błędy:
00665 - Regulacja Ciśnienia Ładowania: Zasięg Kontroli Nieosiągnięty
00135 - Czujnik Ciśnienia Przewodu Doprowadzającego Paliwo/Ciśnienie Systemu: Zbyt Niskie
Błędy zostały skasowane. Ale kontrolka za chwilę pojawiła się ponownie. Z wielu opcji co może być przyczyną dowiedziałem się, że może po prostu zatankowałem złe paliwo. W przekonaniu, że to może być to bo następnego dnia kontrolka po prostu zgasła jeździłem bez najmniejszych problemów aż do dziś. W dniu dzisiejszym kontrolka zaczęła mrugać co jakiś czas a wtedy samochód tracił moc, praktycznie się dusił przy większych obrotach. Ewidentnie przechodził w ten tryb awaryjny. Co robić? Bo z tego co się naczytałem to przyczyn mogą być dziesiątki. Czy z tych konkretnie błędów da się coś wyczytać. Nie chcę jechać na ASO bo pewnie zaczną po kolei wymieniać pompę, katalizator itd. Silnik to 1.8 TSI. Samochód ma 9 lat, przebieg 167 tys.
00665 - Regulacja Ciśnienia Ładowania: Zasięg Kontroli Nieosiągnięty
00135 - Czujnik Ciśnienia Przewodu Doprowadzającego Paliwo/Ciśnienie Systemu: Zbyt Niskie
Błędy zostały skasowane. Ale kontrolka za chwilę pojawiła się ponownie. Z wielu opcji co może być przyczyną dowiedziałem się, że może po prostu zatankowałem złe paliwo. W przekonaniu, że to może być to bo następnego dnia kontrolka po prostu zgasła jeździłem bez najmniejszych problemów aż do dziś. W dniu dzisiejszym kontrolka zaczęła mrugać co jakiś czas a wtedy samochód tracił moc, praktycznie się dusił przy większych obrotach. Ewidentnie przechodził w ten tryb awaryjny. Co robić? Bo z tego co się naczytałem to przyczyn mogą być dziesiątki. Czy z tych konkretnie błędów da się coś wyczytać. Nie chcę jechać na ASO bo pewnie zaczną po kolei wymieniać pompę, katalizator itd. Silnik to 1.8 TSI. Samochód ma 9 lat, przebieg 167 tys.
Komentarz