Od kilku dni zauważyłem iż ciężej "chodzi" stacyjka.
Tzn przekręcenie kluczyka wymaga większej siły niż jeszcze dwa tygodnie temu.
Ostatnio podjechałem na myjnię, wyjąłem kluczyk ze stacyjki a po powrocie nie mogłem jej przekręcić, tak jakby się zblokowała i objaw podobny do tego jak mamy zablokowaną kierownicę, póki trochę kierownicą się nie skręci nie da rady przekręcić kluczyka.
I tu objaw jest podobny tyle, że kierownica nie jest zablokowana.
Wyjmowanie i wkładanie z próbą przekręcenia stacyjki po kilkunastu razach w końcu poskutkowało, auto odpaliłem.
Pomyślałem, że winny kluczyk bo może grot się wytarł. Wymieniłem na zapasowy, było ok.
Ale stacyjka nadal ciężej kręci. Objaw blokady nie wystąpił do wczoraj.
Zatankowałem auto a spod dystrybutora odjechać już nie mogłem, stacyjka zablokowana.
Kierownicą kręcić można ale przekręcić kluczyka już nie.
Zanim się to stanie ciężko jest zgasić samochód tzn przekręcić ją do pozycji "off".
Znów kilkanaście razy kluczyk włożyłem, próbowałem przekręcić, próba nieudana więc kluczyk wyjmuję.
Po którymś razie zaskoczyło, auto odpaliłem, problemu do teraz nie ma ale pewnie powróci bo stacyjka nadal ciężej kręci....
Spotkał się ktoś z podobnym problemem? Wstępnie umówiłem się na rozbiórkę w sobotę w ASO ale może jest jakiś sposób aby wizyty uniknąć?
Kluczyk winny na pewno nie jest, jest to problem raczej mechaniczny.
Zostaje mi jakiś błąd w kompie od immo ale czy to mogłoby być powodem takiej "pracy" stacyjki?
Adres 25: Immobiliser Plik etykiet: 1K0-920-xxx-25.clb
Oznaczenie elementu: 1Z0 920 842 E HW: 1Z0 920 842 E
Komponent i/lub wersja: IMMO VD1 1612
Kodowanie:
Kod serwisu: WSC 00000 000 00000
VCID: 3978157870599389EE-806C
Znaleziono 1 błąd:
00003 - Sterownik
014 - wadliwy
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01101110
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Wew. licznik błędów: 255
Przebieg: 160365 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2000.00.00
Czas: 02:10:43
Tzn przekręcenie kluczyka wymaga większej siły niż jeszcze dwa tygodnie temu.
Ostatnio podjechałem na myjnię, wyjąłem kluczyk ze stacyjki a po powrocie nie mogłem jej przekręcić, tak jakby się zblokowała i objaw podobny do tego jak mamy zablokowaną kierownicę, póki trochę kierownicą się nie skręci nie da rady przekręcić kluczyka.
I tu objaw jest podobny tyle, że kierownica nie jest zablokowana.
Wyjmowanie i wkładanie z próbą przekręcenia stacyjki po kilkunastu razach w końcu poskutkowało, auto odpaliłem.
Pomyślałem, że winny kluczyk bo może grot się wytarł. Wymieniłem na zapasowy, było ok.
Ale stacyjka nadal ciężej kręci. Objaw blokady nie wystąpił do wczoraj.
Zatankowałem auto a spod dystrybutora odjechać już nie mogłem, stacyjka zablokowana.
Kierownicą kręcić można ale przekręcić kluczyka już nie.
Zanim się to stanie ciężko jest zgasić samochód tzn przekręcić ją do pozycji "off".
Znów kilkanaście razy kluczyk włożyłem, próbowałem przekręcić, próba nieudana więc kluczyk wyjmuję.
Po którymś razie zaskoczyło, auto odpaliłem, problemu do teraz nie ma ale pewnie powróci bo stacyjka nadal ciężej kręci....
Spotkał się ktoś z podobnym problemem? Wstępnie umówiłem się na rozbiórkę w sobotę w ASO ale może jest jakiś sposób aby wizyty uniknąć?
Kluczyk winny na pewno nie jest, jest to problem raczej mechaniczny.
Zostaje mi jakiś błąd w kompie od immo ale czy to mogłoby być powodem takiej "pracy" stacyjki?
Adres 25: Immobiliser Plik etykiet: 1K0-920-xxx-25.clb
Oznaczenie elementu: 1Z0 920 842 E HW: 1Z0 920 842 E
Komponent i/lub wersja: IMMO VD1 1612
Kodowanie:
Kod serwisu: WSC 00000 000 00000
VCID: 3978157870599389EE-806C
Znaleziono 1 błąd:
00003 - Sterownik
014 - wadliwy
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01101110
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Wew. licznik błędów: 255
Przebieg: 160365 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2000.00.00
Czas: 02:10:43
Komentarz