Objawy następujące:
- sprzęgło nie odbija do końca gdy auto jest zimne, brakuje 3/4 cm, można je dociągnąć lekko nogą i wtedy odskoczy
- gdy auto się zagrzeje sprzęgło zaczyna chodzić normalnie w pełnym zakresie, pierwszy raz problem objawił się kiedyś raz w zimie, teraz już w zasadzie zawsze przez pierwsze kilka km
- mimo powyższego mam wrażenie że sprzęgło działa ok i nie odbija w zakresie ruchu pedału gdy układ jest już zasprzeglony,
- biegi wrzuca się i zrzuca normalnie, nie ma jakichś dziwnych odgłosów czy drgań, poprzedni właściciel przekazał mi paragon z zakupu sprzęgła i dwumasy ponad rok temu 40kkm, zakładam że faktycznie wymienił
- wymiana płynu hamulcowego nic nie zmieniła. Płynu nie ubywa, nie widać wycieków.
Ktoś miał już taki problem? To jest silnik CFHC 2010 rok, z tego co mówili w ASO wysprzeglik centralny więc żeby wymienić trzeba rzucać skrzynie:/
Zastanawiam się czy nie zacząć od wymiany pompy sprzęgła tylko jak się do tego zabrać? Z tego co oglądałem raczej od komory silnika niż od wewnątrz?
- sprzęgło nie odbija do końca gdy auto jest zimne, brakuje 3/4 cm, można je dociągnąć lekko nogą i wtedy odskoczy
- gdy auto się zagrzeje sprzęgło zaczyna chodzić normalnie w pełnym zakresie, pierwszy raz problem objawił się kiedyś raz w zimie, teraz już w zasadzie zawsze przez pierwsze kilka km
- mimo powyższego mam wrażenie że sprzęgło działa ok i nie odbija w zakresie ruchu pedału gdy układ jest już zasprzeglony,
- biegi wrzuca się i zrzuca normalnie, nie ma jakichś dziwnych odgłosów czy drgań, poprzedni właściciel przekazał mi paragon z zakupu sprzęgła i dwumasy ponad rok temu 40kkm, zakładam że faktycznie wymienił
- wymiana płynu hamulcowego nic nie zmieniła. Płynu nie ubywa, nie widać wycieków.
Ktoś miał już taki problem? To jest silnik CFHC 2010 rok, z tego co mówili w ASO wysprzeglik centralny więc żeby wymienić trzeba rzucać skrzynie:/
Zastanawiam się czy nie zacząć od wymiany pompy sprzęgła tylko jak się do tego zabrać? Z tego co oglądałem raczej od komory silnika niż od wewnątrz?
Komentarz