Witam wszystkich, od niedawna jestem szczęśliwym użytkownikiem skody O2 z silnikiem 1.9 TDI BXE.
Standardowo po kupnie wymiana oleju, filtrów i małe oględziny tego co zakupiłem. Przepustnica do czyszczenia, EGR do czyszczenia i zaciekawił mnie temat oleju w dolocie do przepustnicy. czy może świadczyć o przyszłych problemach z silnikiem? Kupując auto wiedziałem że turbina gwiżdże jak karetka jadąca na sygnale.Silnik żadnych strat mocy, nie kopci. Dodatkowo zauważyłem że tak jakby od samego EGR po tylnej ścianie silnika gdzieś leci olej, ciężko to zdiagnozować skąd. Czy jest możliwość aby był wyciek spod EGRu?
Proszę o ewentualne porady.
Standardowo po kupnie wymiana oleju, filtrów i małe oględziny tego co zakupiłem. Przepustnica do czyszczenia, EGR do czyszczenia i zaciekawił mnie temat oleju w dolocie do przepustnicy. czy może świadczyć o przyszłych problemach z silnikiem? Kupując auto wiedziałem że turbina gwiżdże jak karetka jadąca na sygnale.Silnik żadnych strat mocy, nie kopci. Dodatkowo zauważyłem że tak jakby od samego EGR po tylnej ścianie silnika gdzieś leci olej, ciężko to zdiagnozować skąd. Czy jest możliwość aby był wyciek spod EGRu?
Proszę o ewentualne porady.
Komentarz