Witam, po podłączeniu VCDS do mojej Octavii wyskoczyły takie błędy:
5 - ilosc znalezionych bledów. Oto one:
000017 - Z1; przestawianie wa³ka rozrz¹du w kier. póŸniej
P0011 - 004 - Nieosi¹gniêta wartoœæ wymagana - MIL zapalona
Ramka zamrozona:
Stan bledu: 11100100
Priorytet bledu: 0
Czestosc bledu: 87
Wew.licznik bledów: 255
Przebieg: 241578 km
Wskaznik czasu: 0
Data: 2000.00.00
Czas: 18:26:20
Ramka zamrozona:
Obroty silnika: 4185 /min
Obciazenie: 79.6 %
Predkosc: 112.0 km/h
Temperatura: 59.0*C
Temperatura: 22.0*C
Cisnienie rzecz.: 980.0 mbar
Napiecie: 14.224 V
000135 - Ciœnienie w systemie/ciœnienie na szynie paliwowej
P0087 - 002 - za niskie - Sporadyczny
Ramka zamrozona:
Stan bledu: 00100010
Priorytet bledu: 0
Czestosc bledu: 4
Wew.licznik bledów: 255
Przebieg: 242995 km
Wskaznik czasu: 0
Data: 2000.00.00
Czas: 16:16:42
Ramka zamrozona:
Obroty silnika: 4974 /min
Obciazenie: 11.4 %
Predkosc: 134.0 km/h
Temperatura: 94.0*C
Temperatura: 37.0*C
Cisnienie rzecz.: 980.0 mbar
Napiecie: 14.097 V
001670 - Obwód steruj¹cy przekaŸnika zasilaj¹cego ECM (J271)
P0686 - 002 - zwarcie z mas¹ - Sporadyczny
Ramka zamrozona:
Stan bledu: 00100010
Priorytet bledu: 0
Czestosc bledu: 4
Wew.licznik bledów: 255
Przebieg: 242995 km
Wskaznik czasu: 0
Data: 2000.00.00
Czas: 16:16:42
008328 - Zespó³ 1; nastawnik wa³ka rozrz¹du A(z.ss¹ce)
P2088 - 002 - zwarcie z mas¹ - Sporadyczny
Ramka zamrozona:
Stan bledu: 00100010
Priorytet bledu: 0
Czestosc bledu: 1
Wew.licznik bledów: 255
Przebieg: 245164 km
Wskaznik czasu: 0
Ramka zamrozona:
Obroty silnika: 1057 /min
Obciazenie: 24.7 %
Predkosc: 0.0 km/h
Temperatura: 86.0*C
Temperatura: 51.0*C
Cisnienie rzecz.: 980.0 mbar
Napiecie: 11.938 V
005634 - Zasilanie napiêciowe zacisku 30
P1602 - 002 - napiêcie za niskie - Sporadyczny
Ramka zamrozona:
Stan bledu: 00100010
Priorytet bledu: 0
Czestosc bledu: 1
Wew.licznik bledów: 255
Przebieg: 245164 km
Wskaznik czasu: 0
Samochód jest u mnie pół roku i nie wiem co poprzedni właściciel w nim robił. Czy sama wymiana popychacza pompy paliwa rozwiąże problemy czy trzeba raczej szykować się na walkę z wałkami rozrządu?
5 - ilosc znalezionych bledów. Oto one:
000017 - Z1; przestawianie wa³ka rozrz¹du w kier. póŸniej
P0011 - 004 - Nieosi¹gniêta wartoœæ wymagana - MIL zapalona
Ramka zamrozona:
Stan bledu: 11100100
Priorytet bledu: 0
Czestosc bledu: 87
Wew.licznik bledów: 255
Przebieg: 241578 km
Wskaznik czasu: 0
Data: 2000.00.00
Czas: 18:26:20
Ramka zamrozona:
Obroty silnika: 4185 /min
Obciazenie: 79.6 %
Predkosc: 112.0 km/h
Temperatura: 59.0*C
Temperatura: 22.0*C
Cisnienie rzecz.: 980.0 mbar
Napiecie: 14.224 V
000135 - Ciœnienie w systemie/ciœnienie na szynie paliwowej
P0087 - 002 - za niskie - Sporadyczny
Ramka zamrozona:
Stan bledu: 00100010
Priorytet bledu: 0
Czestosc bledu: 4
Wew.licznik bledów: 255
Przebieg: 242995 km
Wskaznik czasu: 0
Data: 2000.00.00
Czas: 16:16:42
Ramka zamrozona:
Obroty silnika: 4974 /min
Obciazenie: 11.4 %
Predkosc: 134.0 km/h
Temperatura: 94.0*C
Temperatura: 37.0*C
Cisnienie rzecz.: 980.0 mbar
Napiecie: 14.097 V
001670 - Obwód steruj¹cy przekaŸnika zasilaj¹cego ECM (J271)
P0686 - 002 - zwarcie z mas¹ - Sporadyczny
Ramka zamrozona:
Stan bledu: 00100010
Priorytet bledu: 0
Czestosc bledu: 4
Wew.licznik bledów: 255
Przebieg: 242995 km
Wskaznik czasu: 0
Data: 2000.00.00
Czas: 16:16:42
008328 - Zespó³ 1; nastawnik wa³ka rozrz¹du A(z.ss¹ce)
P2088 - 002 - zwarcie z mas¹ - Sporadyczny
Ramka zamrozona:
Stan bledu: 00100010
Priorytet bledu: 0
Czestosc bledu: 1
Wew.licznik bledów: 255
Przebieg: 245164 km
Wskaznik czasu: 0
Ramka zamrozona:
Obroty silnika: 1057 /min
Obciazenie: 24.7 %
Predkosc: 0.0 km/h
Temperatura: 86.0*C
Temperatura: 51.0*C
Cisnienie rzecz.: 980.0 mbar
Napiecie: 11.938 V
005634 - Zasilanie napiêciowe zacisku 30
P1602 - 002 - napiêcie za niskie - Sporadyczny
Ramka zamrozona:
Stan bledu: 00100010
Priorytet bledu: 0
Czestosc bledu: 1
Wew.licznik bledów: 255
Przebieg: 245164 km
Wskaznik czasu: 0
Samochód jest u mnie pół roku i nie wiem co poprzedni właściciel w nim robił. Czy sama wymiana popychacza pompy paliwa rozwiąże problemy czy trzeba raczej szykować się na walkę z wałkami rozrządu?
Komentarz