Szarpanie podczas jazdy oraz przyśpieszania (skoda octavia 2.0 fsi 4x4 2007)

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Chemiczny
    Classic
    • 2018
    • 18

    Szarpanie podczas jazdy oraz przyśpieszania (skoda octavia 2.0 fsi 4x4 2007)

    Witam,
    moje autko zaczęło szarpać podczas jazdy. Najbardziej odczuwalne jest to między 2,5k a 3k obrotów. Podczas przyspieszania pojawia się szarpnięcie jakby się silnik przyduszal. Na luzie podczas postoju słychać jak silnik robi jakby pojedyncze Przysusze nie po czym wraca do normalnej pracy aż do następnego razu.. tak co kilkadziesiąt sekund. Przez większość czasu nie było żadnego błędu, ale dziś po podłączeniu pod komputer pojawił sie P0441 - Błędny przepływ. Układ regeneracji oparów paliwa. Był on w pamięci. Po skasowaniu przejechałem kilka kilometrów tak aby wszystko się rozgrzało. Objawy nie zniknęły, ale komputer nie zczytał ponownie aby błąd się pojawił.. Pomoże ktoś coś? Bo nie mam pomysłu już na to auto Cewki niby ok. Ciśnienia sprawdzone i kompresja jest ok.
  • Rafał Oskar
    RS
    • 2017
    • 5673
    • Volkswagen
    • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

    #2
    Miałem podobnie - szukałem, szukałem i szukałem i w końcu wtrysk lejący znalazłem
    OIIFL Kombii - 198 Km / 457Nm - R Stage One
    http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...5-o2fl-2-0-tdi


    T: 500286848

    Komentarz

    • Chemiczny
      Classic
      • 2018
      • 18

      #3
      Dziękuję za odpowiedz, możesz opisać nieco więcej jak to sprawdzic? Jak sam do tego doszedłeś? Przyczyn może być pewnie jak zawsze wiele, wtrysk, pompka wtrysku?? Cewki?

      Komentarz

      • Rafał Oskar
        RS
        • 2017
        • 5673
        • Volkswagen
        • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

        #4
        Nie wiem skąd jesteś - ale w Częstochowie nie znalazłem nikogo inteligentnego do diagnozy ;/

        Zawiozłem auto do VAG Serwis Kolasińscy i rozwiązali mi mój problem

        Jak jeździłem na wyższych obrotach gdzieś leciutko czułem jakby coś przerywało i brak dynamiki się zrobił.
        OIIFL Kombii - 198 Km / 457Nm - R Stage One
        http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...5-o2fl-2-0-tdi


        T: 500286848

        Komentarz

        • Chemiczny
          Classic
          • 2018
          • 18

          #5
          U mnie najgorzej jest w okolicach 2,5k do 3k, ale przy niższych czuć, że też jest. Przy wyższych problem niby nie występuje, ale przypuszczam, że poprostu trudniej mi wyczuć. Jestem z okolic Świdnicy. Nie znam dobrego serwisu.. na kilku mocno się rozczarowałem. Ogólnie polecono mi Koraszewski Auto Sport w okolicy Głogówka i tam faktycznie rozwiązano moj poprzedni problem. Teraz trochę daleko.. nie wiem czy dojadę. Dziwi mnie że tak szarpie a żaden check nie świec.

          Komentarz

          • Chemiczny
            Classic
            • 2018
            • 18

            #6
            Wrzucam załącznik, ze screenem kodu błędu jaki się wyświetlił. Z tego co widzę to błąd może być związany z zaworkiem o numerze 051133459A.. służy do wyciągania oparów i przekierowywanie ich do silnika. Czy to może być potencjalna przyczyną rwania?? Zepsuty zawór???
            Załączone pliki

            Komentarz

            • Chemiczny
              Classic
              • 2018
              • 18

              #7
              Witam ponownie.. dziś podłączono komputer pod moje autko. Dopóki było zimne i bez obciążenia wszystko było ok. W czasie jazdy pojawiły się wypadania zapłonu w ilości do kilkunastu na cylindrach 1 i 4 w VCDS na cylindrach 2 i 3 były sporadycznie i w ilości 1 czasem 2. Ponadto jak zauważono po jeździe silnik gorący "rechocze" czyli chodzi podobnie do diesla. Zgasiłem, zapaliłem jeszcze raz i chodził cicho i plynpły.. Ktoś coś podpowie względem tych objawow?? Wypadania zapłonu chyba nie powinno być w ogoog, ale jaka jest jego przyczyną?

              Komentarz

              Pracuję...