Witajcie,
Nie jest to octavka ale golf w plusie z 2007r 2.0 TDI BMM w DSG, objawy są następujące:
- zapalają się jednocześnie kontrolki świec, dpf oraz check na ok 1 sekundę czasami przy tym zapaleniu się szarpnie ale nie zawsze dzieje się tak czasami to gwaltowniejszym naciśnięciu gazu ale też nie zawsze
- zdarzyło się też że po takiej akcji potrafił po prostu zgasnąć oczywiście skrzynia była w trybie D
Pod kompa był podlaczany i na poczatku zapalala sie tylko kontrolka swiec, pod kompem błąd 3 świec i zostały wymienione na ORI N10591602 bo takie wychodzą z vinu, po wymianie niby spokój i znowu się zaczęło i teraz właśnie wywalal 3 kontrolki ale też nie zawsze.
Wertowalem czeluści wuja googla i mam przeczucie że winą jest przytkany dpf, moja jeździ golfem ja jeszcze mam celibat 3 miesieczny ktory sie za 3 tyg kończy więc nie przegonie go. Śmiem twierdzić że jest za dużo gram w dpfie sadzy i nie może go wypalić gdyż nie zdąży mieć odpowiedniej tem spalania i jak moja dojedzie do pracy to albo nie zdąży się włączyć procedura albo przedwcześnie się skończy. Czy ktoś mógłby podpowiedzieć
Nie jest to octavka ale golf w plusie z 2007r 2.0 TDI BMM w DSG, objawy są następujące:
- zapalają się jednocześnie kontrolki świec, dpf oraz check na ok 1 sekundę czasami przy tym zapaleniu się szarpnie ale nie zawsze dzieje się tak czasami to gwaltowniejszym naciśnięciu gazu ale też nie zawsze
- zdarzyło się też że po takiej akcji potrafił po prostu zgasnąć oczywiście skrzynia była w trybie D
Pod kompa był podlaczany i na poczatku zapalala sie tylko kontrolka swiec, pod kompem błąd 3 świec i zostały wymienione na ORI N10591602 bo takie wychodzą z vinu, po wymianie niby spokój i znowu się zaczęło i teraz właśnie wywalal 3 kontrolki ale też nie zawsze.
Wertowalem czeluści wuja googla i mam przeczucie że winą jest przytkany dpf, moja jeździ golfem ja jeszcze mam celibat 3 miesieczny ktory sie za 3 tyg kończy więc nie przegonie go. Śmiem twierdzić że jest za dużo gram w dpfie sadzy i nie może go wypalić gdyż nie zdąży mieć odpowiedniej tem spalania i jak moja dojedzie do pracy to albo nie zdąży się włączyć procedura albo przedwcześnie się skończy. Czy ktoś mógłby podpowiedzieć
Komentarz