Piszczenie nowych klocków O2 FL

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • KubaVAG
    Drive
    • 2018
    • 47
    • Octavia II combi (1Z5)
    • CFHF 2.0 TDI CR 110 KM

    Piszczenie nowych klocków O2 FL

    Panowie,

    Wymieniłem ostatnio komplet tarcz i klocków przód tył.
    Przy delikatnym hamowaniu słyszę jak klocki piszczą. Czy to normalne? Czytałem że zdziera się jakaś warstwa ochronna, na której łatwiej osadza się brud i pył stąd hałas i powinno to ustąpić po jakimś czasie.
    Klocki hella pagid.

    Możecie coś powiedzieć na ten temat?
    Wstępnie wykluczam błąd przy montażu bo to nie pierwsze klocki montowane u tej samej osoby.

    Przejechałem na razie na nich koło 300 km z delikatnym hamowaniem.



    Ostatnio edytowany przez KubaVAG; 47481.
  • Przemek_i
    RS
    • 2012
    • 3237
    • Octavia II combi (1Z5)
    • AKL 1.6 MPI 101 KM
    • BSE 1.6 MPI 102 KM

    #2
    Zamieszczone przez KubaVAG Zobacz wpis
    Przejechałem na razie na nich koło 300 km z delikatnym hamowaniem.

    już powinny się ułożyć, ja ostatnio zakładałem tarcze Zimmermann i klocki TRW i docieranie warstwy ściernej trwało kilkanaście hamowań i piszczenie i szum ustał i teraz cisza.

    ...Moje Cappuccino MPi...

    jest jeszcze Fabia 2 FL 1.2 MPi + LPG
    sprzedana O1 1.6 MPI AKL + LPG
    wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"

    Komentarz

    • KubaVAG
      Drive
      • 2018
      • 47
      • Octavia II combi (1Z5)
      • CFHF 2.0 TDI CR 110 KM

      #3
      Hmm to jednak wada produktu czy taka natura klocków?
      Dodam że piszczą tylko przy delikatnym hamowaniu, a przy mocniejszym nie.

      Komentarz

      • smajler
        Rider
        • 2017
        • 658
        • Octavia II (1Z3)
        • BSE 1.6 MPI 102 KM

        #4
        Może są twardsze i potrzebują więcej czasu na ułożenie. TRW jak pisze Przemek_i są miększe i może dlatego tak szybko mu się ułożyły. Może te klocki poprostu są też twarde i będą piszczały lub mają wadę.

        Komentarz

        • KubaVAG
          Drive
          • 2018
          • 47
          • Octavia II combi (1Z5)
          • CFHF 2.0 TDI CR 110 KM

          #5
          Zamieszczone przez smajler Zobacz wpis
          Może są twardsze i potrzebują więcej czasu na ułożenie. TRW jak pisze Przemek_i są miększe i może dlatego tak szybko mu się ułożyły. Może te klocki poprostu są też twarde i będą piszczały lub mają wadę.
          Zobaczymy. Poczekam jeszcze trochę i będę wiedział.
          Hamują na razie bardzo dobrze.

          Wysłane z mojego Redmi 5 Plus przy użyciu Tapatalka

          Komentarz

          • Przemek_i
            RS
            • 2012
            • 3237
            • Octavia II combi (1Z5)
            • AKL 1.6 MPI 101 KM
            • BSE 1.6 MPI 102 KM

            #6
            Zamieszczone przez KubaVAG Zobacz wpis
            Zobaczymy. Poczekam jeszcze trochę i będę wiedział.
            Hamują na razie bardzo dobrze.
            I to najważniejsze

            ...Moje Cappuccino MPi...

            jest jeszcze Fabia 2 FL 1.2 MPi + LPG
            sprzedana O1 1.6 MPI AKL + LPG
            wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"

            Komentarz

            • klarus
              RS
              ModeratoRS
              • 2013
              • 5400
              • Octavia III combi (5E5)
              • DKZA 2.0 TSI 190 KM

              #7
              U mnie ostatnio po zmianie tylnych klocków (ATE), piszczały przy lekkim hamowaniu przy małych prędkościach chyba przez jakieś 2 - 3 tysięcy km... od jakiegoś czasu cisza już, dziś przysłuchiwałem się i już nic...

              Komentarz

              • KubaVAG
                Drive
                • 2018
                • 47
                • Octavia II combi (1Z5)
                • CFHF 2.0 TDI CR 110 KM

                #8
                Dzięki. Oby to był dobry prognostyk.
                Wczoraj i dzisiaj już nic nie słyszałem. Będę obserwował.

                Komentarz

                Pracuję...