Witajcie! Jako że jestem świeży na forum to chciałbym się serdecznie przywitać! Zacznijmy od razu od konkretów. Pacjent to octavia II z 2.0 TDI na PD 16V kod silnika BKD. Silnik zaczął coraz ciężej palić, aż całkowicie przestał. Na samostacie od razu odpalił, ale przez pare chwil chodził na 3 gary i później było ok. Wymieniłem wężyki między filtrem, a rurkami na silniku bo jedna była przetarta- poprawa na parę chwil. Następnie oringi na pompkach- brak poprawy. Kolejne to zestaw naprawczy pompy tandemowej- efekt taki jak wcześniej. Ciśnienie na niskim ciśnieniu po pompie w baku to 0.3 bara, a po pompie tandemowej wskakuje ponad 13 bar na 2.5 tysiąca obrotów. Silnik za każdym razem jak postoi dłużej niż 1.5 godziny ma tak ciężko palić że przed co najmniej minutę trzeba go trzymać na samostarcie żeby sam zaczął pracować. Pomocy bo już wymiękam! Pozdrawiam
Zapowietrzanie!!
Zwiń
X
-
No nie wiem, ta od strony bloku silnika u mnie też była niby dobrze złożona.
Wystarczyło, że postał przodem do góry (podjazd do garażu) i się zapowietrzał.
Przy szybszej jeździe pluł paliwem tak, że cały zderzak i klapa w tłustych kropkach od ropyByła O2 RS 190 km / 436 Nm
Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Moro Zobacz wpisPowodem najprawdopodobniej okazały się wytarte gniazda pompowtryskiwaczy. Po przeszlifowaniu i wypolerowaniu gniazd oraz założeniu nadwymiarowych oringów- jest narazie dobrze. Zobaczymy jak będzie się zachowywał po dłuższym postoju.
Komentarz
-
Komentarz