Cześć,
piszę do was, bo może pomożecie mi z dręczącą moje auto usterką.
Objawy są takie, że po dłuższym postoju (np. 8h) zaraz po odpaleniu:
1. kopci przez kilka sekund na siwo i czuć niespaloną ropę
2. przez powiedzmy 15-20 sekund silnik nie chodzi równo
3. po tym czasie wszystko wraca do normy, silnik chodzi równo, nic nie szarpie, spalanie w normie.
Załączam dwa logi wykonane dzisiaj:
1. Na zimno - moment odpalenia i trochę czasu po odpaleniu - http://vaglogi.pl/log-013_018_023_H5Gq8L.html
2. Na ciepło - po dogrzaniu do 90 stopni - http://vaglogi.pl/log-013_018_023_IOcw64V.html
Możecie coś doradzić za co się brać?
Wiem i widzę w logu po odpaleniu, że 4ty pompowtrysk i jego dawki są za wysokie.
Powinienem się zastanawiać nad regeneracją? Może na początek wymienić uszczelnienia? A może coś innego?
Dzięki za wszystkie podpowiedzi.
piszę do was, bo może pomożecie mi z dręczącą moje auto usterką.
Objawy są takie, że po dłuższym postoju (np. 8h) zaraz po odpaleniu:
1. kopci przez kilka sekund na siwo i czuć niespaloną ropę
2. przez powiedzmy 15-20 sekund silnik nie chodzi równo
3. po tym czasie wszystko wraca do normy, silnik chodzi równo, nic nie szarpie, spalanie w normie.
Załączam dwa logi wykonane dzisiaj:
1. Na zimno - moment odpalenia i trochę czasu po odpaleniu - http://vaglogi.pl/log-013_018_023_H5Gq8L.html
2. Na ciepło - po dogrzaniu do 90 stopni - http://vaglogi.pl/log-013_018_023_IOcw64V.html
Możecie coś doradzić za co się brać?
Wiem i widzę w logu po odpaleniu, że 4ty pompowtrysk i jego dawki są za wysokie.
Powinienem się zastanawiać nad regeneracją? Może na początek wymienić uszczelnienia? A może coś innego?
Dzięki za wszystkie podpowiedzi.
Komentarz