Witam, Panowie czy ktoś miał podobny problem? Ręce mi już opadają. Pacjent to 2.0 TDI BKD 2005 r. Objaw taki że na rozgrzanym silniku pomiędzy 1700-2500 obrotów na biegach 3,4,5,6 nie da się wyprzedzać bo szarpie tak że zęby można stracić. Powyżej tych obrotów jest ok, na zimnym silniku też ok. Można tego uniknąć, chociaż nie do końca, bardzo wolno przyspieszając- ale to żadne rozwiązanie. Dodam że były dwukrotnie (rok po roku) regenerowane pompowtryskiwacze. Za pierwszym razem partacze się za nie wzięli i po trochę ponad roku padły. Za drugim wszystko ok. Po regeneracji przez 1000 km objawu prawie nie było po tym dystansie problem powrócił ze zdwojoną siłą. Na vcds brak błędów, wtryski na poziomie 0.20-0.40. Głowica sprawdzona, ciśnienie trzyma. Czy ktoś może miał podobny, jakże charakterystyczny problem? Dodam że na kolejne szukanie powodów powoli nie mam już sił i złota...
Szarpanie na rozgrzanym silniku
Zwiń
X
Komentarz