Witam.
Mam problem ze swoją O2 1.6MPI BSE.
Czy ktoś z Was może spotkał się kiedyś z przypadkiem silnych drgań kierownicy i całego nadwozia powyżej ok. 115 km/h?
Problem jest o tyle dziwny że występuje tylko w czasie jednostajnej jazdy pod niewielkim obciążeniem.
Do tej pory zmienione:
- wszystkie przeguby na nowe (wewnętrzne i zewnętrzne)
- tuleje wahaczy
- zostały wymienione łożyska w mech.roznicowym w skrzyni
- nowe sprzęgło gdyż to już było zużyte.
Problem nadal jest. Jak się zgasi silnik i auto się toczy to też to występuje.
Z innego takiego samego auta podmienilismy:
- całe kompletne półosie - całe kompletne kolumny wraz ze zwrotnicami
- ze 12 sztuk kół na osi przedniej (wszystkie wcześniej wyważane
Problem występuje nawet na podnośniku po rozpędzeniu auta do tych prędkości.
Zostały sprawdzone wszystkie poduszki i śruby i wszystko dokręcone i sztywne.
Co jest najdziwniejsze jak samochód jest z rana zimny albo kilka godzin postoi to tego nie ma przez ok 20 km. Mechanik po zamontowaniu skrzyni biegów po wymianie łożysk problem zaobserwowal po około 80 km, do tego dystansu problem nie występował, a teraz jest już po pierwszych ok 20 km.
Drgania występują zarówno na kierownicy jak i na całej podłodze.
Proszę o pomoc i porady gdzie można jeszcze szukać problemu.
Mam problem ze swoją O2 1.6MPI BSE.
Czy ktoś z Was może spotkał się kiedyś z przypadkiem silnych drgań kierownicy i całego nadwozia powyżej ok. 115 km/h?
Problem jest o tyle dziwny że występuje tylko w czasie jednostajnej jazdy pod niewielkim obciążeniem.
Do tej pory zmienione:
- wszystkie przeguby na nowe (wewnętrzne i zewnętrzne)
- tuleje wahaczy
- zostały wymienione łożyska w mech.roznicowym w skrzyni
- nowe sprzęgło gdyż to już było zużyte.
Problem nadal jest. Jak się zgasi silnik i auto się toczy to też to występuje.
Z innego takiego samego auta podmienilismy:
- całe kompletne półosie - całe kompletne kolumny wraz ze zwrotnicami
- ze 12 sztuk kół na osi przedniej (wszystkie wcześniej wyważane
Problem występuje nawet na podnośniku po rozpędzeniu auta do tych prędkości.
Zostały sprawdzone wszystkie poduszki i śruby i wszystko dokręcone i sztywne.
Co jest najdziwniejsze jak samochód jest z rana zimny albo kilka godzin postoi to tego nie ma przez ok 20 km. Mechanik po zamontowaniu skrzyni biegów po wymianie łożysk problem zaobserwowal po około 80 km, do tego dystansu problem nie występował, a teraz jest już po pierwszych ok 20 km.
Drgania występują zarówno na kierownicy jak i na całej podłodze.
Proszę o pomoc i porady gdzie można jeszcze szukać problemu.
Komentarz