P00AF 00 [036] - Stuck oraz P2563 00 [167] - Implausible Signal

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • ver8
    Drive
    • 2015
    • 72
    • Octavia II (1Z3)
    • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

    P00AF 00 [036] - Stuck oraz P2563 00 [167] - Implausible Signal

    Koledzy pomóżcie.
    Żona wczoraj jechała i zaczęła mrugać kontrolka żarzenia świec i pojawił się check engine. Zainstalowała Torque Lite, pomogłem jej wykasować błędy (P2563,P00AF) i dojechała do pracy i wróciła do domu bez problemów.

    Dziś problem się powtórzył tylko jak ja jechałem i pojawiły się takie błędy:

    7934 - Turbocharger Boost Control Position Sensor Circuit
    P2563 00 [167] - Implausible Signal

    MIL ON - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00000001
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 1
    Mileage: 270018 km
    Date: 2110.14.29
    Time: 07:12:40

    Engine speed: 888.00 /min
    Normed load value: 63.9 %
    Vehicle speed: 7 km/h
    Coolant temperature: 23 °C
    Intake air temperature: 12 °C
    Ambient air pressure: 990 mbar
    Voltage terminal 30: 14.320 V
    Unlearning counter according OBD: 40
    Charge Pressure Actuator: activation: 100.00 %
    Charge Pressure Actuator: acknowledgment: 20.61 %
    Turbocharger boost control: offset closed: -7.35 %
    High press turbocharger actuator: status-Bits 0-7: 0
    High press turbocharger actuator: status-Bits 0-7: 0
    High press turbocharger actuator: status-Bits 0-7: 8
    High press turbocharger actuator: status-Bits 0-7: 55
    High press turbocharger actuator: actual uncond volt value: 3352.8 mV
    Accelerator pedal travel: 4.32 %

    9126 - Actuator Module for Turbocharger 1
    P00AF 00 [167] - Stuck

    MIL ON - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00000001
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 2
    Mileage: 270018 km
    Date: 2110.14.29
    Time: 07:13:06

    Engine speed: 1555.50 /min
    Normed load value: 32.9 %
    Vehicle speed: 26 km/h
    Coolant temperature: 26 °C
    Intake air temperature: 12 °C
    Ambient air pressure: 990 mbar
    Voltage terminal 30: 14.400 V
    Unlearning counter according OBD: 40
    Charge Pressure Actuator: activation: 91.22 %
    Charge Pressure Actuator: acknowledgment: 20.61 %
    Turbocharger boost control: offset closed: -7.35 %
    High press turbocharger actuator: status-Bits 0-7: 0
    High press turbocharger actuator: status-Bits 0-7: 0
    High press turbocharger actuator: status-Bits 0-7: 8
    High press turbocharger actuator: status-Bits 0-7: 55
    High press turbocharger actuator: actual uncond volt value: 3352.8 mV
    Accelerator pedal travel: 23.97 %

    Macie jakieś pomysły od czego zacząć i jak to ugryźć, żeby nie wymienić pół samochodu?
  • danielzy
    Ambiente
    • 2013
    • 117

    #2
    Witam, ewidentnie coś się dzieje ze sterowaniem turbiną - zmienną geometrią. Do sprawdzenia kilka rzeczy typu zawór N75, zmienna geometria turbo, czujnik i inne. Trzeba oddać auto do serwisu lub ogarniętego mechanika. Może być że turbo do czyszczenia lub regeneracji.

    Komentarz

    • ver8
      Drive
      • 2015
      • 72
      • Octavia II (1Z3)
      • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

      #3
      Zamieszczone przez danielzy Zobacz wpis
      Trzeba oddać auto do serwisu lub ogarniętego mechanika
      serio ?

      Komentarz

      • danielzy
        Ambiente
        • 2013
        • 117

        #4
        Zamieszczone przez ver8 Zobacz wpis

        serio ?
        Kolego jeśli drwisz sobie ze mnie to już żałuję ze coś napisałem i próbowałem ci pomóc. A ty skoro jesteś Taki Mądry to sam sobie napraw swoje auto i nie zadawaj głupich pytań.

        Komentarz

        • ver8
          Drive
          • 2015
          • 72
          • Octavia II (1Z3)
          • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

          #5
          za podpowiedzi dziękuje ale za "Trzeba oddać auto do serwisu lub ogarniętego mechanika" powinieneś dostać bana, imo
          wyluzuj :-)

          Komentarz

          Pracuję...