Koledzy pomóżcie.
Żona wczoraj jechała i zaczęła mrugać kontrolka żarzenia świec i pojawił się check engine. Zainstalowała Torque Lite, pomogłem jej wykasować błędy (P2563,P00AF) i dojechała do pracy i wróciła do domu bez problemów.
Dziś problem się powtórzył tylko jak ja jechałem i pojawiły się takie błędy:
7934 - Turbocharger Boost Control Position Sensor Circuit
P2563 00 [167] - Implausible Signal
MIL ON - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 270018 km
Date: 2110.14.29
Time: 07:12:40
Engine speed: 888.00 /min
Normed load value: 63.9 %
Vehicle speed: 7 km/h
Coolant temperature: 23 °C
Intake air temperature: 12 °C
Ambient air pressure: 990 mbar
Voltage terminal 30: 14.320 V
Unlearning counter according OBD: 40
Charge Pressure Actuator: activation: 100.00 %
Charge Pressure Actuator: acknowledgment: 20.61 %
Turbocharger boost control: offset closed: -7.35 %
High press turbocharger actuator: status-Bits 0-7: 0
High press turbocharger actuator: status-Bits 0-7: 0
High press turbocharger actuator: status-Bits 0-7: 8
High press turbocharger actuator: status-Bits 0-7: 55
High press turbocharger actuator: actual uncond volt value: 3352.8 mV
Accelerator pedal travel: 4.32 %
9126 - Actuator Module for Turbocharger 1
P00AF 00 [167] - Stuck
MIL ON - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 2
Mileage: 270018 km
Date: 2110.14.29
Time: 07:13:06
Engine speed: 1555.50 /min
Normed load value: 32.9 %
Vehicle speed: 26 km/h
Coolant temperature: 26 °C
Intake air temperature: 12 °C
Ambient air pressure: 990 mbar
Voltage terminal 30: 14.400 V
Unlearning counter according OBD: 40
Charge Pressure Actuator: activation: 91.22 %
Charge Pressure Actuator: acknowledgment: 20.61 %
Turbocharger boost control: offset closed: -7.35 %
High press turbocharger actuator: status-Bits 0-7: 0
High press turbocharger actuator: status-Bits 0-7: 0
High press turbocharger actuator: status-Bits 0-7: 8
High press turbocharger actuator: status-Bits 0-7: 55
High press turbocharger actuator: actual uncond volt value: 3352.8 mV
Accelerator pedal travel: 23.97 %
Macie jakieś pomysły od czego zacząć i jak to ugryźć, żeby nie wymienić pół samochodu?
Żona wczoraj jechała i zaczęła mrugać kontrolka żarzenia świec i pojawił się check engine. Zainstalowała Torque Lite, pomogłem jej wykasować błędy (P2563,P00AF) i dojechała do pracy i wróciła do domu bez problemów.
Dziś problem się powtórzył tylko jak ja jechałem i pojawiły się takie błędy:
7934 - Turbocharger Boost Control Position Sensor Circuit
P2563 00 [167] - Implausible Signal
MIL ON - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 270018 km
Date: 2110.14.29
Time: 07:12:40
Engine speed: 888.00 /min
Normed load value: 63.9 %
Vehicle speed: 7 km/h
Coolant temperature: 23 °C
Intake air temperature: 12 °C
Ambient air pressure: 990 mbar
Voltage terminal 30: 14.320 V
Unlearning counter according OBD: 40
Charge Pressure Actuator: activation: 100.00 %
Charge Pressure Actuator: acknowledgment: 20.61 %
Turbocharger boost control: offset closed: -7.35 %
High press turbocharger actuator: status-Bits 0-7: 0
High press turbocharger actuator: status-Bits 0-7: 0
High press turbocharger actuator: status-Bits 0-7: 8
High press turbocharger actuator: status-Bits 0-7: 55
High press turbocharger actuator: actual uncond volt value: 3352.8 mV
Accelerator pedal travel: 4.32 %
9126 - Actuator Module for Turbocharger 1
P00AF 00 [167] - Stuck
MIL ON - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 2
Mileage: 270018 km
Date: 2110.14.29
Time: 07:13:06
Engine speed: 1555.50 /min
Normed load value: 32.9 %
Vehicle speed: 26 km/h
Coolant temperature: 26 °C
Intake air temperature: 12 °C
Ambient air pressure: 990 mbar
Voltage terminal 30: 14.400 V
Unlearning counter according OBD: 40
Charge Pressure Actuator: activation: 91.22 %
Charge Pressure Actuator: acknowledgment: 20.61 %
Turbocharger boost control: offset closed: -7.35 %
High press turbocharger actuator: status-Bits 0-7: 0
High press turbocharger actuator: status-Bits 0-7: 0
High press turbocharger actuator: status-Bits 0-7: 8
High press turbocharger actuator: status-Bits 0-7: 55
High press turbocharger actuator: actual uncond volt value: 3352.8 mV
Accelerator pedal travel: 23.97 %
Macie jakieś pomysły od czego zacząć i jak to ugryźć, żeby nie wymienić pół samochodu?
Komentarz