Problem z częstym wypalaniem DPF

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • LakiLukas
    Classic
    • 2020
    • 2
    • Octavia II (1Z3)
    • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

    Problem z częstym wypalaniem DPF

    Witam O2pfl 2.0 TDI vRS PD 2008r, silnik BMN. Auto po praniu DPF, wszystko zaadaptowane poprawnie i wyzerowane, jednak auto co kilka kilometrów (10-20) i po każdej jezdzie wymusza wypalanie DPF (już 3 razy zapaliła się kontrolka DPF na desce na trasie). Czujnik różnicy ciśnień wymieniony na nowy. Na komputerze nie pokazuje żadnych błędów.
    Mechanik jak sprawdzał to mówił że komp pokazuje za duże ciśnienie na biegu jałowym (15< bar, powinno być poniżej 10) i to powoduje wymuszanie wypalania. Tylko teraz gdzie może być przyczyna tego za wysokiego ciśnienia.
    Może ktoś miał podobny problem i go rozwiązał.
    Pozdro
  • Angel
    Rider
    • 2008
    • 503
    • Octavia III combi (5E5)
    • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM
    • CKFC 2.0 TDI CR 150 KM

    #2
    U znajomego w aucie była nieszczelność na jednym z przewodów do czujnika różnicy ciśnień
    Skoda Octavia Combi 2012 elegance 2.0 TDi 140 KM 320Nm

    Komentarz

    • LakiLukas
      Classic
      • 2020
      • 2
      • Octavia II (1Z3)
      • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

      #3
      Czujka różnicy sprawdzona (wymieniona na inną) przewody sprawdzone. DPF i czujka zaadaptowana ponownie dla pewności. Niestety problem cały czas występuje, jakieś pomysły?

      Komentarz

      Pracuję...